Nieuw cb750 brik erbij

Morgana

MF'er
16 jul 2004
195
5
Hoorn
Hallo brikkers,
Ik heb sinds kort een Honda CB 750 uit 1974 in mijn bezit. Deze motor stelt me echter meteen voor een aantal vragen. Is dit mogelijk een Rickman o.i.d.? Weet iemand nog een bijpassende kuip? Verder ben ik nog op zoek naar een achterremklauw,en waar ik aan nieuwe rubbers voor carburateur naar cilinder en carburateur naar luchtfilter kan komen .

cb750.jpg
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met je motor :}

en met je rijbewijs, vorige keer dat ik wat van je las was je nog aan het lessen ;)
we zien je snel bij de Mac in Hoorn

en voor technisch gedoe moet je naar www.madracing.nl ;) top zaak :}
 
Heb helaas nog steeds mijn rijbewijs niet maar dat kan me niet weerhouden om af en toe een rondje door de straat te rijden. Tenminste dat was de bedoeling. Het werd dus een hele dag sleutelen. Hij loopt dus op 3 poten en ik kom er niet helemaal achter wat dat nu is. Ben dus ook op zoek naar die rubbers want dan kan ik weer verder. Dank je voor de tip van madracing, ik kan daar zeker even horen.
 
Kleine Update: Rubbers gezocht, gevonden en erop gezet. De contactpunten ook vervangen. Motortje lijkt wel al wat beter te lopen maar de tweede cilinder loopt niet helemaal mee. Doet evengoed wel iets :? Binnenkort nog de compressie meten en de contactpunten wat beter afstellen. Maar wat het kan wezen ben ik nog niet achter.
 
Zo hé gaaf ding ! :9~ :}
Nog wel met DE Laser uitlaat !!!
Maaarrreee mag ik er eens een rondje op rijden ?
 
Zo hé gaaf ding ! :9~ :}
Nog wel met DE Laser uitlaat !!!
Maaarrreee mag ik er eens een rondje op rijden ?
Ik kan dus eindelijk vermelden dat hij loopt op vier cilinders en dat hij nog beter klinkt door DE uitlaat dan dat hij eruit ziet ;) Maar daar moet ik nog even over denken. :9
 
Heeeyy pssssssttt ! Heb uit betrouwbare bron gehoord dat dit ding te koop is :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan