Nieuw circuitje in Noord frankrijk.. best lekker :)

Sandman79

Rookie
9 okt 2005
20
0
Genk
Het is een lekkere 3.6 km lang en erg bochtig.

Kijk maar naar de luchtfoto:

geheimcircuit.jpg


En dit is een filmpje

Volgend jaar op 20 en 21 juli is er een tweedaagse waar je nu al voor kan inschrijven, verder dacht ik ook dat het Vlaamse tijdschrift Motorrijder er een 4-5 dagen zou organiseren en dat een nederlandstalige organisatie op 2mei 2008 er ook een organisatie heeft. Vanuit Nederland wel een stukje, maar het is zo een 40 minuten verder rijden als Croix /Folembray.
 
Laatst bewerkt:
Sandman, Best slim zo ''adverteren''

Beuvardes is vanuit Eindhoven 400 KM rijden.

Ik heb het al aangekaart om er in juli 2 dagen te gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
grin.. Mja, ik moet er ni echt maar 'hard' voor adverteren het vliegt nu al de deur uit. iig Welkom. Maar met die andere organisaties heb ik sowieso niet veel te maken. Just informing.

Had hier eerst even gezocht op het forum, maar niets gevonden... ditto over de nbc-cup, die misschien ook wel erg interessant en goedkoop is voor deel mensen hier.

Ow jah, er mag per groep maar 35 man tgl het circuit op, dus lekker rustig. Geldt bij alle organisaties dat ik tot nu toe weet.
 
Laatst bewerkt:
Het is een lekkere 3.6 km lang en erg bochtig.

Kijk maar naar de luchtfoto:

[afbeelding]

En dit is een filmpje

Volgend jaar op 20 en 21 juli is er een tweedaagse waar je nu al voor kan inschrijven, verder dacht ik ook dat het Vlaamse tijdschrift Motorrijder er een 4-5 dagen zou organiseren en dat een nederlandstalige organisatie op 2mei 2008 er ook een organisatie heeft. Vanuit Nederland wel een stukje, maar het is zo een 40 minuten verder rijden als Croix /Folembray.

Er ligt wel een hoop bende op de baan zand ofzo? Ligt dat er altijd ?
 
Laatst bewerkt:
Er ligt wel een hoop bende op de baan zand ofzo? Ligt dat er altijd ?

Neen dat zand ligt er niet almtijd, er is nog een ander filmpje te vinden, waar ze rondrijden terwijl de werken nog bezig zijn ;). En op dit filmpoje waren ze ook nog niet afgerond.

Veel faciliteiten zijn er nog niet. Maar de noodzakelijke zijn wel aanwezig of wordt wel voor gezorgd.
 
wel erg smal baantje zeg!
en veel grindbakken kan ik ook niet ontdekken (maar of dat nadeel is??)

wel altijd zeer positief natuurlijk dat er een nieuw circuit is!!
die fransen weten van lol maken, kunnen we in nederland nog wat van leren.

moeten we zeker eens proberen :)
 
Het is breder als croix. 9 vs 11 meter, als ik me goed herinner. Het is wel redelijk snel met lekkere vloeiende bochten. Er zijn idd weinig grindbakken dat is in principe een voordeel, ook zijn er weinig vangrails die voor motorrijders nog gevaarlijker zijn.

Bekijk de layout, en je zal zien dat het een redelijk veilig circuit is!
 
Meer info graag! :Y Wie, hoe duur etc? Ziet er zeker interessant uit!!! *D

@Sandman: ben jij een van de verhuurders, huurders of iets dergelijks?

@Lokkie: waar heb je dat gevonden? Mijn frans is niet zo goed zeg maar... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik huur het af met thefastforum op 20 en 21 juli 2007.

1 van mijn forumleden maakte zelf bekend dat hij het circuit ook had afgehuurd in een topic, dat is de eigenaar van een belgische online bandenzaakje. kunt Koen mailen op info @ bandenboetiek.be voor meer info over die dag. Zelf zit ik die dag ergens anders :), hopelijk ;).

Verder werk ik beetje samen met Motorrijder en nadat ik aan hun redactie de gegevens van dit circuit heb bezorgd, hebben ze me gezegd dat ze dit circuit hun ook interesseerde.

Veel meer weet ik niet, of kan ik op dit moment nog even niet zeggen.(maar dat laatste is echt maar mini-minimaal :).
 
Lijkt me wel een leuk cirquit. Zeker de moeite waard om even over na te denken!!
 
Voor 20 en 21 juli is de prijs voorlopig 80 € per dag, na 1 januari boeken zal het 100 € per dag zijn...
hoeveel plek is er nog...geloof dat het nog vrij beperkt was toch??

@knaapie: heb je ook wel weer gelijk in.

Kunnen misschien met een groepje wat afspreken, zit RA Ales niet in de weg dan??
 
Terug
Bovenaan Onderaan