NIEUW Collectiefje vermogenstestbank Poeldijk

Of gewoon zo laten :Y

Ben dan net terug uit Oostenrijk met de motor, misschien dat ik meteen even langs kom rijden ;)
neeeej eikeltje, ik ben dan nog aan het tuffen in Deutschland *D
dus gewoon een weekje opschuiven, dan is het ook veel beter weer ;)
 
Me pa ze motor gaat 19 april de bank op voor af te laten stellen + nieuwe luchtfilter enz.

Dus wij doen denk niet mee met de run, we komen met mooi weer wel even buurten ;)
 
wat doen al die lui in het buitenland :?

als er erg veel zijn die liever een weekje opschuiven.............
 
wat doen al die lui in het buitenland :?

als er erg veel zijn die liever een weekje opschuiven.............

Weekje later zit ik in turkije :+

Edit: die arme studenten ook altijd B|

:+
 
Laatst bewerkt:
ik kom misschien ook even kijken vorig jaar ook geweest met zelfde systeem als nu, alleen toen was die lek en de powercomander was niet afgesteld.
Maar zal even kijken of ik ook kan denk het wel.

Zal alleen iemand anders moeten laten rijden, want tja nog steeds geen rijbewijs dan.
 
Laatst bewerkt:
Wel een goede kans dat er ook weer een vering dude komt......niet dezelfde als vorig jaar, die moet dan racen :}

Wel een ander die veel verstand van zaken heeft (ervaring bij raceteam van Hoegee).

Later hoor ik definitief of hij erbij is *O*
 
Wel een goede kans dat er ook weer een vering dude komt......niet dezelfde als vorig jaar, die moet dan racen :}

Wel een ander die veel verstand van zaken heeft (ervaring bij raceteam van Hoegee).

Later hoor ik definitief of hij erbij is *O*

Wie was de goeroe van vorig jaar?
En doet ie ook wel eens tussendoor vering afstellen?
 
Paul Mooijman was het de vorige keer geloof ik

:Y , maar die mag zijn kunsten op een mv gaan vertonen in de Dutch Superbikes :]

Eric komt nu waarschijnlijk en die is gewend vering af te stellen bij het race team (en laten we stellen dat ene Veneman er best hard mee heeft gereden)
 
:Y , maar die mag zijn kunsten op een mv gaan vertonen in de Dutch Superbikes :]

Eric komt nu waarschijnlijk en die is gewend vering af te stellen bij het race team (en laten we stellen dat ene Veneman er best hard mee heeft gereden)

Da's mooi. Aan de mijne zal hij een leuke uitdaging hebben |(
 
Wel een goede kans dat er ook weer een vering dude komt......niet dezelfde als vorig jaar, die moet dan racen :}

Wel een ander die veel verstand van zaken heeft (ervaring bij raceteam van Hoegee).

Later hoor ik definitief of hij erbij is *O*
Dan kom ik ook weer langs. Vorig jaar was ik erg te spreken over de instelling die Paul gedaan had en wil dat bij mijn nieuw fiets ook weer laten doen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan