Nieuw design testen? [Update 20-11 13:25]

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste MF'ers,

We naderen het einde van het jaar, een mooi moment om een nieuw design te introduceren. ;)

MF draait sinds september 2018 op Xenforo 2.0 en is recent geüpgraded naar versie 2.2. Versie 2.2 is flink anders dan versie 2.0 maar het design is daar niet echt op aangepast.
Daarnaast zijn er nu 3 designs beschikbaar. Dat blijkt lastig te onderhouden.

Daarom is er besloten om één nieuw design aan te gaan bieden. Dit design is gebaseerd op de huidige look&feel maar wat gemoderniseerd.

Dit is intern al getest maar inmiddels zijn we zo ver dar het getest kan worden door andere MF'ers.

Daarom is de vraag, wie wil dit nieuwe design bekijken en testen?
Als je interesse hebt, krijg je toegang tot een tijdelijk forum waar problemen gemeld kunnen worden en waar vragen of verzoeken geplaatst kunnen worden. Die input hebben we nodig om het design helemaal in orde te krijgen.
Heb je naast een pc of laptop ook een telefoon en/of een tablet? Nog beter!

Laat hier een reactie achter als je wilt testen, dan zorg ik voor de toegang tot het design en het tijdelijk forum.

Edit 20-11 13:25:
Voorlopig hebben we genoeg aanmeldingen. Dank allen!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het nieuwe ontwerp best willen testen.

Ik heb kijk veel op het forum op de pc en op mijn telefoon.
 
Ik werk ook met telefoon, tablet, laptop (altijd beetje kleiner scherm) en PC, misschien heb je wat aan mij...
 
@Duderuud is vanaf dat moment het Libressedesign ook weer terug?

1605873055033.png
 
Iedereen die hier gemeld heeft te willen testen heeft nu de rechten. Het forum met meer informatie is hier te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan