Nieuw difi leren race combi pak incl difi handschoenen en ni

Status
Niet open voor verdere reacties.

buckbaggen

MF'er
14 aug 2010
198
0
!!!!VERKOCHT!!!!

Als eerste, de prijs is 350euro... dus geen 300.. ook geen 325.. maar echt 350euro.. Aangezien sommige mensen bieden onder de 300euro -_- Geen 350euro ervoor betalen? dan reageer a.u.b. niet :)


Nieuw leren difi racemotorpak (combi, broek en jasje kunnen aan elkaar vast geritst worden zodat het 1 geheel is maar kan ook alleen de jas of broek gebruiken). Inclusief bijbehorende difi handschoenen en een niergordel met versteviging.
Combi pak: Difi valencia maat 54 (prijs in de winkel 499,95)
Handschoenen: Difi monza maat XL (prijs in de winkel 79,95)
Niergordel: merk geen idee, wel een degelijke met versteviging erin, maat M (valt erg groot uit, en is zeer elastisch) als het pak past, past de niergordel ook! (prijs in de winkel 24,95)

Alles bijelkaar 350 euro,inclusief verzendkosten!. (prijs in de winkel 604,85)

Verder info van het internet overgekopieerd:
(de info en de prijzen heb ik van de motoport site)
ps. de foto op de motor is een foto van internet, niet van mij zelf..

Tweedelige leren combi met een snel design, dat zijn sportieve aspiraties onderstreept. De VALENCIA combineert uitstekende bewegingsvrijheid met een hoog veiligheidsniveau, zodat je maximaal kunt presteren wanneer je op het scherpst van de snede naar tienden van seconden zoekt.

Bijzonderheden:



CE protectoren op de ellebogen, schouders, knie en rug, op de ellebogen en knie in hoogte verstelbaar



zakken voor CE protectoren op de heupen

titanium shell op de schouders

dubbel leer op ellebogen, knie en zitvlak

stretchinzetten van Schoeller®-Dynamic-Extreme in het kruis en heavy stretch in de kraag, oksel, binnenkant van arm, bij de enkel en op de knie



leerstretch op de rug, op de ellebogen, op de knie en achter bij de taille

extra draagcomfort door 3D mesh in de voering

2 buitenzakken en een binnenzak

verstelbare enkelwijdte, zodat de broek ook over de laars gedragen kan worden

klittenband voor kneeslider incl. sliders

lange en korte verbindingsrits Materiaal:



buiten: min. 85% leer (rundleer)

netvoering: 100% polyester En nog wat informatie over de handschoenen:



Wanneer je op zoek bent naar de snelste rondetijd, past de MONZA bij jou. Deze leren racehandschoen past perfect bij de VALENCIA combi en biedt prima protectie door de harde protectoren op de knokkels en de vingers, afgedekte naden en grootschalige materiaaldubbelingen. De voorgevormde handpalm zorgt voor perfecte grip.

full


101027__-800xdyn-ffffff-95.jpg


105528_01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi pak zo te zien. Wat is de reden dat je dit nieuwe pak verkoopt? daarnaast ben ik benieuwd waar dit pak te passen is.

P.s. je kan meerdere plaatjes erin zetten door deze in de documentenlijst te zetten, of door de link tussen
. Bijvoorbeeld
dezefotowiliklatenzien.jpg



Gr Michel
 
De reden dat ik het pak verkoop is omdat het een miskoop was in principe.. Ik heb een textiel pak en het bovenstaande pak maar ik rij woon werk verkeer en heb daardoor het leren pak nog geen 1x aangehad en vind het dood zonde om het weg te laten rotten in de kast waar het al een aantal maandjes hangt.

Ik woon in amstenrade (zuid limburg, in de buurt van heerlen en maastricht)
 
KICK en prijs verlaagd van 400 naar 350inclusief eventuele verzending!
en eindelijk nieuwe foto's erbij getovert
 
Laatst bewerkt:
Geen idee,niet echt ervaring met combipakken en de maten.. kom je niet uit de buurt of is er een motoport in de buurt? Kan je daar en difi valencia combi passen maatje 54 welke ik heb.
 
uit de buurt? nee niet echt alkmaar *D ong. andere kant van het land.

maar heb hem gepast vanmiddag maar het word hem niet voor mij
broek zit goed maar het bovenlijf is te krap.

zonde het is een mooie prijs

dan maar een skop
 
Lig eraan hoe het uitvalt, want "roel k" die hier boven reageerde heeft zelf een maat 54 pak maar de difi welke ik heb was het bovenlijf te krapjes, dus misschien valt het wat kleiner uit ?
 
whehe XD
lol hoe groot ben je dan :P? vind me zelf al redelijk groot met 1meter89 en 80-85kilo :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan