Nieuw en een vraag...

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
Hoi allemaal, ik ben harstikke nieuw hier en ben blij om eindelijk een nederlands forum te vinden!
Ik rijd zelf sinds kort op een Suzuki GSX-R750 van '98 (wit/blauw) en heb hier veel over gelezen in voornamelijk amerikaanse fora. Nu kom ik steeds 1 iets tegen waarvan ik nog steeds niet weet wat het is, die Amerikanen hebben het bij wheelies :9 namelijk iedere keer over een "tankslapper"... Weet iemand wat dit is?
 
Thnx.. Nu weet ik inderdaad wat het is, hoop het nooit te krijg zeg, damn!

Ik zag in die thread gelijk dat ik m'n onderschrift moest veranderen, ik leek wel een copycat...
 
Als je een linkje wil toevoegen kan je dit doen door [ url ] en [ / url ] (zonder spaties) te gebruiken.

Suc6
 
En als je een plaatje in je sig wilt hebben moet je dat doen met [ img] plaatje en [/ img] ( zonder de spaties..)

zie :
gix600.gif


_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-04 17:29 ]
 
En als je een plaatje in je sig wilt hebben moet je dat doen met [ img] plaatje en [/ img] ( zonder de spaties..)

Jullie hebben me betrapt op testwerk :) Ik was 't nog iedere keer aan het veranderen namelijk, wist nog niet hoe het in dit forum werkte..

thnx voor de uitleg btw
 
Graag gedaan :) .

Je kan dat plaatje ook als icon gaan gebruiken. Daarvoor moet je in je voorkeuren even een ' eigen icon' instellen.
 
Waar heb je dat plaatje eigelijk vandaan ?? ( kvind ut namelijk wel grappig..)
 
Van een amerikaans GSX-R forum gejat eigenlijk :)

Ik zal wel ff een zooi pics op m'n page zetten, kan iedereen ze ff relaxed bekijken (en rippen).. Ik post 't wel ff wanneer ze er staan..

Moet nu eerst feesten (jugh) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan