Nieuw en gelijk ook een vraag....

Herbenus

Rookie
4 nov 2009
3
0
Maastricht
Hallo,

Ik ben Ivor uit Maastricht, nieuw op dit forum en bijna motorrijder......dat wil zeggen het A-rijbewijs is er al, de helm, pak, handschoenen en laarzen staan in de kast nu de motor nog. Ga a.s. vrijdag proefrijden op een mooie Suzuki Bandit dus wie weet.......dan kan de pret echt beginnen.

Zoals in de titel al aangeven ook gelijk een vraag: zijn er motorrijders uit Maastricht die een tip voor me hebben m.b.t. parkeren van de motor ? Ik woon in het centrum (omg. Boschstraat voor de kenners) en heb helaas geen eigen garage. Op straat parkeren lijkt me minder handig. Is er iemand die iets weet voor een redelijke vergoeding ? Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken !!

Groeten,

Ivor.
 
full


Welkom op het MF !!!!

full


full
 
Hoi Ivor,

Welkom.

Ik woon zelf ook in Maastricht. Ik heb het geluk dat ik mijn motor bij mijn ouders kan stallen in de garage. Je zou eens bij Qpark kunnen informeren wat daar de tarieven zijn voor motoren? als het zo duur is als auto's moet je inderdaad een ander alternatief zoeken.

Bij mij in Wijck staan er altijd 2 motoren buiten op de stoep aan een ketting en die staan er zolang ik er woon. Maar ik zou het ook geen fijne gedachte vinden om je motor buiten te laten in Maastricht.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ivor ik ben ook nieuw op dit forum.
je motor kun je bij mij parkeren gratis maar je moet dan wel 25 km naar huis fietsen O-)
ik woon in vijlen
 
das aardig *D wel de moeite waard! zeker voor de winter :)
we dachten we van een ritje als het weer een keer meezit? ;)
 
Bedankt voor de reacties en ook voor het aanbod in Vijlen, heel aardig maar inderdaad net iets te ver....

Qpark ken ik, daar staat mijn auto al en om datzelfde bedrag nog een keer voor de motor op tafel te leggen wordt me wat te gortig. Bovendien is dat ook niet echt safe, afgelopen januari is mijn auto uit de garage gepikt ondanks de camera's en toegangsconctrole.

Een ritje is zeker leuk maar zoals gezegd, de motor moet er nog komen (wat best snel kan gaan als de proefrit morgen goed gaat....)
 
full


je kunt eens kijken voor een garagebox, kun je gelijk ook je auto kwijt en is het dus minder duur. Zeker in de buurt van de Boschstraat zijn er veel garages/parkeermogelijkheden. Plak een briefje op de deuren of spreek eens iemand aan, ik weet dat er veel voormalig magazijnen liggen die nu als priveparkeergarage dienen en die door meerdere huurders wordt betaalt. Kijk eens in de weekbladen bij de advertenties of plaats daar zelf een advertentie. In Caberg liggen ook veel boxen, rij daar eens een rondje........
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan