Nieuw filmpje :) Nu MET snelle server

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Zo. Nu een met een snelle server, ik trek \'m met 60kb/s binnen, dus mensen met een snellere verbinding moeten \'m nog sneller kunnen binnentrekken....

heb dit filmpje vanavond gemaakt, ff de motor gepakt, en ff een stuk wezen rijden, en ff dit stukkie wat je ziet gefilmd (ja eigenlijk wel meer, maar 17 sec. is genoeg). Check het mooie bochtenwerk ;) hehehe...


Ik laat \'m 2 dagen staan en dan gaat ie er weer vanaf.

Fast Bikes II is leuker ;)
 
Laatst bewerkt:
Naughty Naughty...
Zulke levensgevaarlijke bochten zo snel nemen & dat zonder helm.... ;)

Download gaat vlot & filmpje ziet er leuk uit...

Maar volgende keer wel met helm op.... :+
 
Naughty Naughty...
Zulke levensgevaarlijke bochten zo snel nemen & dat zonder helm.... ;)

Download gaat vlot & filmpje ziet er leuk uit...

Maar volgende keer wel met helm op.... :+

Heheh je zag niet eens dat m\'n jas open was :)
Echt een scherpe bocht he ?! ;)
Wel geinig, was ff voor het huis. Fullscreen issie op een PC niet scherp, op origineel formaat wel vlijmscherp. Je moet het eens op DVD zien... das best mooi. Maargoed.. ik wil nog een keer gewoon een filmpje maken van mooie bochten, en gewoon met een camera vanuit de auto filmen op de weg enzo... slachtoffer is al gevonden , m\'n vriendin of die van m\'n jongere broer mag filmen.. als ik de motor dan nog heb :) Anders moet het met de volgende motor.

Ben blij dat het filmpje nu wel snel download :)
Ik zal de fazer filmpjes ook ff uploaden direct ;)
Alleen daar zit geen aktie in.
 
300KB, da\'s inderdaad snel.. maar euhh.. actie pls! :)

3000kb hoor. aktie please?! aktie = veel MB\'s. ik wil wel aktie doen, maar zoals ik al zei, daar heb ik meerdere mensen voor nodig, minimaal 2, een om in een auto te kunnen sturen, 1 om te filmen, en dan nog een stel gekken op een motor, maar d\'r zit er hier een om de hoek (Gertjan) en die wil ook nog wel eens rare dingen op z\'n fiets doen onderweg ;)
 
Ok Fazer filmpjes staan ook op de snelle server.
Dus als je ze nog niet gezien had ;


Let OP : Hier zit GEEN aktie in, was even om te testen hoe de kwaliteit zou zijn. :j

Filmpjes zijn 2 en 6mb groot, download snelheid ligt zeer hoog. of niet Pooh? Wat haal jij ? *D
 
Laatst bewerkt:
beeld is goed
maar doe eens wat aan die uitlaat!
koop een orig erbij en maak hen ff leeg
helemaal lees = vet alla duc
glaswol = laser kwal
 
Hier is nog een gek die kunstjes voor cam wil en kan doen...en hoe...ghehehe...geef een gil als je gaat filme...rijdt er een R1 mee ;)
 
3000kb hoor. aktie please?! aktie = veel MB\'s. ik wil wel aktie doen, maar zoals ik al zei, daar heb ik meerdere mensen voor nodig, minimaal 2, een om in een auto te kunnen sturen, 1 om te filmen, en dan nog een stel gekken op een motor, maar d\'r zit er hier een om de hoek (Gertjan) en die wil ook nog wel eens rare dingen op z\'n fiets doen onderweg ;)

Hoor ik daar mijn naam :)
Je nu hebt nu na vandaag wel een klein stukje film :] van mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan