Nieuw forum: 25kW

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Beste bezoekers,

Al een geruime tijd gaan er geluiden op voor een speciaal 25kw-forum. Hier hebben we lange tijd geen gehoor aan gegeven, domweg vanwege het feit dat er te weinig 25kw-gerelateerde topics waren.
Momenteel is de groep 25-kw'ers een stuk groter geworden, en zal waarschijnlijk ook wel blijven groeien. Vanwege deze groter wordende groep, en de specifieke vragen over 25kw, hebben we als crew besloten om alsnog een speciaal forum voor deze groep te openen.

Voor de beginners onder ons...veel plezier met het nieuwe forum! :)
 
Maak er dan even 25 kW van, met een hoofdletter. Klopt het afkortingstechnisch gezien ook nog. :P .
 
:] Toch leuk dat ik dat nog mag meemaken in mijn 25kw periode :) . Ik ga er nog ff 3 weken van genieten ;) . Maar het is een goede zet lijkt me. :} Voor de crew.
 
'k ben wel benieuwd wat daar besproken gaat worden dat niet in de andere forums kan.
 
'k ben wel benieuwd wat daar besproken gaat worden dat niet in de andere forums kan.


500 x "Word je gecontroleerd als je op je kentekenbewijs 25 kw staat, maar in t echt niet"

250 x "Kan type X van merk Y begrensd worden, legaal"

200 x "HOe zit dat nu met die 25kW regeling"

:+
 
Lekker is dat, twee jaar lang 25 kw gereden ben ik er nu van af komen ze nu met een 25 kw forum.. ;)




Trouwens mijn zxr 400 25 kw staat te koop, zie motorfreaks.
 
joepie een 25 kW forum!! Alleen jammer dat ik nog niet eens 25kW mag rijden B| ... ben al aan het sparen voor me rijbewijs en motor (RS125 :9 )
 
Terug
Bovenaan Onderaan