Nieuw forum: 25kW

Even een vraag: Rij ik op een unicum???: Legaal begrensde R6 uit 2000. (yamaha Nederland geeft geen 25KW set af, Yamaha Duitsland wel dus daar komt ie dan vandaan) In de papieren vermeld als 25KW en op vermogen testbank 100PK aan het achterwiel, 286 km/h top en nergens een begrenzer te vinden. En alles eerlijk gekocht bij een dealer en RDW gekeurd omdat het een import is!!

leggg da maar es uit.....
(hij is trouwens te koop vanaf januari 2005)

gRoeten gReco
 
Feest idd, een 25 kw forum... ;)

Iemand een goede aanrader voor mee te beginnen (25 kw)
Ik weet echt niet wat te pakken...

Mag ook niet boven de 3000 euro kosten :P

:?
 
hey, ik wou even iets zeggen,een paar maand terug heeft kameraad een afgestelde 900 fireblade gekocht 25kw.nu is hij gisteren tegen een opligger van een camion gecracht tegen 140km/h .nu mijn vraag denken jullie dat hij nog leeft?vraagje ook voor dikke nekken,als je snapt wat ik bedoel.
 
hey, ik wou even iets zeggen,een paar maand terug heeft kameraad een afgestelde 900 fireblade gekocht 25kw.nu is hij gisteren tegen een opligger van een camion gecracht tegen 140km/h .nu mijn vraag denken jullie dat hij nog leeft?vraagje ook voor dikke nekken,als je snapt wat ik bedoel.
Ten eerste zit je in het verkeerde topic ;) en ten tweede zie ik de lol niet van je vraag...
 
Terug
Bovenaan Onderaan