Nieuw forum: Het Off-topic-forum

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)

Beste MF-ers,


we hebben vandaag een nieuw forum toegevoegd: het Off-topic-forum

Hier kun je terecht voor al je discussies over verschillende onderwerpen. Het hoeft niet per sé over motoren te gaan, maar houdt het wel zinnig! Zie de eerste post in het forum voor meer informatie.

Het Off-topic-forum is toegankelijk voor iedereen die minimaal 30 dagen is geregistreerd. Ben je dit nog niet, dan moet je nog even wachten tot je automatisch toegang krijgt


Veel plezier!!!

Aanvulling: als je minder dan 30 dagen bent geregistreerd krijg je toegang om 12 uur 's nachts op de dag dat je 30 dagen geregistreerd bent, eerder vragen om toegang heeft geen enkele zin.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal leuk en aardig maar ik hoopte eigenlijk dat we hier GEEN "huiskamer" kregen. Hoop niet dat hier GoT achterna word gegaan.

Maar have fun hoor mensen ;)
 
Allemaal leuk en aardig maar ik hoopte eigenlijk dat we hier GEEN "huiskamer" kregen. Hoop niet dat hier GoT achterna word gegaan.

Maar have fun hoor mensen ;)


huiskamer stuffis generalis vind ik anders enorm goed.. houdt de overige fora netjes.
En zoals je kan zien is het percentage non-motorshit in algemeen sterk gestegen de laatste tijd dus.. 't was nodig.

Maareeuhhm.. "Ontbijt, wat eet jij 's morgens meestal?" en dergelijke nutteloze shit lijkt me inderdaad geen goed idee.
Ook off-topic wordt toch nog gemod he jongens?
 
Laatst bewerkt:
Beste MF-ers,


we hebben vandaag een nieuw forum toegevoegd: het Off-topic-forum

Hier kun je terecht voor al je onzin verhalen, off-topic discussies, chats en meer van dat soort ongein. Zie de eerste post in het forum voor meer informatie.

Het Off-topic-forum is toegankelijk voor iedereen die minimaal 30 dagen is geregistreerd. Ben je dit nog niet, dan moet je nog even wachten tot je automatisch toegang krijgt


Veel plezier!!!

Aanvulling: de toegang tot dit forum zal iedere dag om 12h 's nachts ingesteld worden, het eerder vragen om toegang heeft dus geen enkele zin.

Sta jij daarom tweemaal ingelogd???? *D Wel een goed idee hoor bananenman, zo'n offtopic gedeelte. Kan men daar de grootste onzin verkondigen onderling.
 
Op zondag 14 juli 2002 12:59 schreef Bananeman2002 het volgende:
Aanvulling: de toegang tot dit forum zal iedere dag om 12h 's nachts ingesteld worden, het eerder vragen om toegang heeft dus geen enkele zin.

Ik nie snap...wanneer sluit de toegang dan :?

Is het een bepaalde tijd dat je erop kan ofzo...?

Ik kan er nu dus niet op... :(
 
Ik nie snap...wanneer sluit de toegang dan :?

Is het een bepaalde tijd dat je erop kan ofzo...?

Ik kan er nu dus niet op... :(
Hij bedoelt dat nieuwe gebruikers pas op de 30ste dag na 12.00 uur op dit deel van het forum kunnen posten... Jij moet er gewoon bij kunnen nu... :)

Effe uitloggen en opnieuw inloggen?
 
Laatst bewerkt:
en wie word daar Mod van ?

[me]Harley bied mezelf aan en dan beloof ik iedere dag langs te fietsen om echt te controleren.[/me]
 
en wie word daar Mod van ?

[me]Harley bied mezelf aan en dan beloof ik iedere dag langs te fietsen om echt te controleren.[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan