Nieuw forum?

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein
Kopje verkeer en veiligheid, gebruikers kunnen hier over ongelukken en bijna ongelukken posten.

Kunnen we leren van elkaars en eigen fouten.

T'is maar een idee.
 
Maak er zoveel als je wilt... ik ram toch wel op "actieve onderwerpen" ..

Misschien valt er nog wat te finetunen aan de onderverdeling maar voorlopig gaat het toch wel goed?
 
Maak er zoveel als je wilt... ik ram toch wel op "actieve onderwerpen" ..

Misschien valt er nog wat te finetunen aan de onderverdeling maar voorlopig gaat het toch wel goed?

:^ Het komt niet vaak voor, maar wanneer je gelijk hebt, heb je ook echt gelijk. :+
 
Geen slecht idee, algemene praat is erg vol.

Gelul over Netelenbos, ongelukken, krantenartikelen, rijstijl discussies (met het onmisbare "moraalridder afzeiken" van Max :+ ) kunnen daar prima terecht...
 
Maakt me niet zoveel uit. De enige optie die ik gebruik is actieve onderwerpen.

En de search als ik iets wil weten... :?
 
Geen slecht idee, algemene praat is erg vol.

Gelul over Netelenbos, ongelukken, krantenartikelen, rijstijl discussies (met het onmisbare "moraalridder afzeiken" van Max :+ ) kunnen daar prima terecht...

Inderdaad, er zou iets meer gekeken kunnen worden of er in 'Algemene praat' niet veel topics van één onderwerp te vinden zijn, zodat deze wat minder druk wordt.
 
Ik betwijfel of er genoeg animo voor is...

:^ Je hebt nu misschien topics over ongelukjes en veiligheid enzo.. Da's echt niet genoeg voor een forumonderdeel hoor, dan krijg je dingen als o.a. off en allroad.. wordt ook veel te weinig gepost
 
Terug
Bovenaan Onderaan