Nieuw forumlid

drummerboy71

MF'er
29 mrt 2020
211
290
Hoi, Marc hier uit zuid-Limburg. Loop kwa leeftijd tegen de 50. Heb ruim 20 jaar mijn rijbewijs en na het behalen ervan, een fazer 600 gekocht. Daar heb ik een jaar of 7/8 op gereden om 'm daarna te verkopen wegens tijdgebrek.

Echter nu ga ik weer opstappen; keuze is voor 95% gemaakt.... een Yamaha MT-07 moet het gaan worden..... hopelijk deze week gaan kijken/proefrijden....

Verder ben ik getrouwd, we hebben 2 kids en mijn andere hobby's: drummen en flipperen....
 
Leuke motor, rijd erg fijn zo een 07. Enige wat ik als minpunten kan noemen dat de vroege bouwjaren wat zacht geveerd zijn als je boven de 80kg zit, en dat op 30weggetjes en voornamelijk met klinkertjes of onregelmatigheden in de weg je motor al beetje begint te bokken/hikken als je 1mm je gasstand veranderd door een kuiltje bijvoorbeeld, maar dit is inherent aan de 2cilinder en niet specifiek iets van een 07.

Het koppel zal je bevallen, de souplesse van een 4 cilinder zal je eventueel wat missen, een 2cilinder vibreert nou eenmaal een stuk meer.

Oh en let op eventuele roest bij lasnaden op je achterbrug, komt ook bovengemiddeld vaak voor
 
:W Marc
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan