nieuw frame

Erwin

MF veteraan
21 jul 2001
2.533
0
landhorst
ik krijg van suzuki nl een nieuw frame voor mijn TLs, omdat de uren niet betaald worden voor het ombouwen doe ik het zelf maar ff.(kan ik ook meteen alles goed schoon maken en invetten)

iemand die nog wat aandachtpuntjes weet waar ik op moet letten bij een 1997 TLs met 40k op de teller?
 
Uh?! Fabricagefout en je moet het ombouwen zelf betalen?!
Damn, was dat voor onzin? Protesteren en met de vuist op tafel slaan helpt niet?

Protesteren en met de vuisten beginnen te zwaaien moet eigenlijk niet nodig zijn!, (echte mannen zwaaien niet met de vuisten, maar roeren hun mondje op een nette manier) als het echt een fabrieksfout is, moeten ze dit werk voor je doen!
Stel dat je twee linkerhanden hebt, en er gebeuren hierdoor ongelukken, wie is er dan veranwoordelijk?????

Groeten Paul.
 
Ik wist al dat ik blij was dat ik geen Suzuki heb, maar een aat van me heeft hetzelfde gehad met zijn RF900, scheurde onderaan bij achterbrug scharnierpunt.

Hij kreeg na 3 jaar ook een nieuw frame, eerst ook zonder ombouwvergoeding, maar uiteindelijk werd dat ook betaald.
 
Ik wist al dat ik blij was dat ik geen Suzuki heb, maar een aat van me heeft hetzelfde gehad met zijn RF900, scheurde onderaan bij achterbrug scharnierpunt.

Hij kreeg na 3 jaar ook een nieuw frame, eerst ook zonder ombouwvergoeding, maar uiteindelijk werd dat ook betaald.

Ja, dat heb je met die Suzuli's, dat Redgixx maar uitkijkt. ;)
 
Hey Tati, t scheurtje zag er idd wel gemeen uit ja toen ik je gisteren tegen kwam in Nuenen....

Wel een ***karwei hoor alles ombouwen, pfffff, daar zullen heeeeel wat uurtjes in gaan zitten!

btw hoe was de (stort)regenrit naar huis bevallen? :P
 
het was een lekkere douche.

ik geef er niet zoveel om dat ik alles zelf moet ombouwen, kan ik alles meteen mooi schoon maken en nakijken. Dus daar ga ik niet moeilijk over doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan