Nieuw gevaar op de weg ;)

Als je dan toch in Noordwijk bent, op Zaterdag middag zo tussen 4 en 7 (wordt meestal toch wel beduidend later), kom dan gerust eens aanwaaien.
Laat het me weten, dan kom ik ook. Ik ben normaal meer een Vrijdagavond clubber.
Zie de website voor verdere details.

Ga je zien!!!

:]
 
Gezellig! Noordwijk begreep ik?!
Dat wordt ijsje eten op het Palace Plein!!!

Hoop binnenkort meer stickers te signaleren, heb er nog niet veel gezien.

Greetz,

Yepss klopt!!! ennuhhh... hou ik je aan! *D ........ ben zelf nog aan ut lessen dus ik spot jou wel dan.... ;)
 
@ GW1500meissie
Bijna weekend!! Weer rijden en borrelen in Noordwijk?!
:]

@ Torch
Hoe gaat het met de lessen? Kan je het dorp al binnenkort onveilig maken??
Veel succes in ieder geval!

Groeten!!
 
@ Torch
Hoe gaat het met de lessen? Kan je het dorp al binnenkort onveilig maken??
Veel succes in ieder geval!

Groeten!!

mwaaaaaaahhh voorlopig nog maar 2 uurtjes per week!!! (jouw dorp ook trouwens ;) )
maarruhhhhh gaat goed hoor, denk ergens begin volgend jaar afrijden........ :X
 
Kijk kijk nu weet ik eindelijk over wie Burn It het heeft gehad. Hij dacht dat je uit Hoorn of Uithoorn kwam, maar dat is dus niet zo. Je hebt je nog niet aangemeld volgens mij bij de fzrclub of wel?

Als je nog eens naar de foto kijkt op pagina 3 dan zie je ook een blauwe fzr staan. Dat ben ik 8-)

Welkom en succes met je FZR en je nieuwe liefde :P
 
Kijk kijk nu weet ik eindelijk over wie Burn It het heeft gehad. Hij dacht dat je uit Hoorn of Uithoorn kwam, maar dat is dus niet zo. Je hebt je nog niet aangemeld volgens mij bij de fzrclub of wel?

Als je nog eens naar de foto kijkt op pagina 3 dan zie je ook een blauwe fzr staan. Dat ben ik 8-)

Welkom en succes met je FZR en je nieuwe liefde :P

Thanks!!! Doe Burn It maar de groeten als je hem ziet!
Heb me inderdaad nog niet aangemeld maar ik ga maar eens snel kijken op jullie site! Leuke mega meeting he?!Misschien tot de volgende keer!!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan