Nieuw gevaar op de weg ;)

Lady FZR

MF'er
29 jul 2004
43
0
Oegstgeest
Dag beste mensen,

Hier een hele blije en trotse eigenaar van een rijbewijs en een schitterende Yamaha FZR 600 cc!! En dat allemaal sinds een maandje!
Na wat spannende, enerverende en pretvolle lessen heb ik het allemaal onder de knie! Geslaagd! Mijn Yamaha FZR stond al in de garage op mij te wachten.

Dus als je een dame van 24 jaar met donkere haren voorbij ziet scheuren op een zwarte motor...dan zwaaien we even!!

Want ik maak zo veel mogelijk kilometers op dat ding! :]
En kan niet stoppen om over de motor en het rijden te kletsen; dus zo'n forum leek mij een goed idee.

Misschien tot snel?! Binnenkort megameeting las ik! Dit keer mag ik zelf rijden en hoef ik niet achterop.

Groeten van Lady FZR
 
Een stickertje M-F achterop de plaat en je heb gezwaai zat :) .... vooral van mensen die je voorbij komen (als ze dat al gaat lukken natuurlijk)

enneh, WELKOM
 
Thanks voor het welkom!!!

Mister Motorhead, goed idee!
Ik ga eens zoeken hoe ik die kan bestellen.
Zo'n stickertje...hoort er eigenlijk wel bij!

Greetz,
 
Welkom *D

en zoals 12play al aangaf....piccie.

Mag op de motor in pak....of bikini.....off uuuh :P
 
Wat een enthousiasme!! Maar eerst maar een poging om een foto in motorpak te sturen!! Ben net terug van vakantie dus heb wel een kleurtje opgedaan,
maar bikini foto's daar word ik een beetje verlegen van! ;)

Hebben jullie nog tips voor mooie routes?!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/114995/6fd1f5cdd47e59f18ed45bd0d1717169 (SIMG1296.JPG)​
 
Welkom op MF.
Kom niet vaak mensen uit Oegstgeest (mijn geboortedorp) tegen op MF.
Snel maar een sticker bestellen, dan kan er wat gerichter gezwaaid gaan worden. :]
 
Even een andere foto...
Die vorige was van mijn icoontje. Lekker handig dus.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/115004/cf518e7c4fe8d5a8f321caf496f13dd2 (SIMG1297.JPG)​
 
Hoooooooooooooooooooooi :]


dit ben jij :) :
full
 
heej, een amerikaanse FZR... grapsig.

Hé, das goed gezien!
Kwam laatst in Noordwijk een man tegen die ook een Amerikaanse FZR had.
In het begin was het wel even wennen qua miles! Dat gaat dan snel te hard. :)
Deze man vertelde ook over de FZR club en begon gelijk met stickers te strooien. Super aardig. Zijn nickname was Burn It, als ik me niet vergis.
Misschien dan een wel een bekende van je?!

Greetz,
 
ja hoor, die kennen we wel.
afgelopen zondag nog gezien in Veenendaal bij het ophalen van de clubshirts.
rijd een 91-er geloof ik, en GS1000 uit de 70-tiger jaren
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan