Nieuw hier... dus ff voorstellen

Honda Girl

Rookie
25 jun 2006
3
0
zutphen
Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw dus zal mij net als iedereen even netjes voorstellen. Ik ben een 23 jarige meid uit Zutphen. Op 18 mei heb ik mijn motor rijbewijs gehaald. Dezelfde avond nog was ik ook al in het bezit van mijn eerste motor!!! *O* :]

Ik rijd nu op een Zwarte Honda CB500 uit 2002. Het lijkt mij erg gezellig en leuk om ervaringen uit te wisselen met andere motorrijders hier op het forum!
 
*O* *O* *O*
full
*O* *O* *O*


Joepie, ik ben de eerste *O*


Dus mag ik de vraag der vragen stellen....:



piccie?

;)


Edit: jammer alleen dat die overbodig is |(
 
Damn, ik dacht dat die foto to nu toe voor iedereen alleen nog maar op klein formaat te zien zou zijn :?

In ieder geval bedankt voor het welkom!
 
Welkom hier, en veel plezier verder! :W

Weer een MF-ster erbij, de vrouwen komen in opstand. 8-)
 
Welkom op MF *O*

Ik zie dat je al een foto van jezelf hebt gepost, heel goed *O*

Oppie legt je de rest nog wel uit, maar mocht je ondertussen vragen hebben kan je altijd bij oppie of mij terecht *D

Hier alvast een mooie welkomsteking voor jou van mij 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo Honda girl

Welkom op MF *O*

Mijn naam is Oppie en ik ben samen met SuperKris een soort welkomst comité hier op MF.
Als je vragen hebt over hoe iets in zijn werk gaat hier kan je dat dus aan SK en mij vragen
Om je gelijk al een beetje op weg te helpen… de ongeschreven regel is dat je als dame een foto plaatst in je welkomst topic.(staat er al dankzij een hulpzame MFer ;) )
Hoe je dat zelf ooit precies moet doen gaat Kris je een hele duidelijke en vooral simpele uitleg geven
Verder is het niet de bedoeling om te chatten op MF, daar zijn andere programma’s voor, mocht je dus afentoe zin hebben in een beetje slap ouwehoeren dan moet je in ons profiel kijken en zal je onze mail adressen vinden (envelopje rechts boven bij onze teksten)
Verder wil ik je alvast uitnodigen om in DIT topic even te komen kijken Parking meetings part III
Daar zitten we met een hele gezellige club waar veel leuke dingen naast motorrijden gedaan worden (stappen, paintballen BBQen enz. enz.)
Have fun op MF en misschien spreken we je later


gr. Oppie en SK
 
hallo, allemaal ik ben nieuw hier dus zal me ff voorstellen,ik ben joop
mijn nick name is axl(van guns n roses)heb zelf een yzf en heb een aerox scooter
kom uit leeuwarden ben bijna 40 jaar en mijn muziek voorkeur is hoe kan het ook anders guns n roses :Y ga dus zondag naar nijmegen, wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen op de weg of zondag in nijmegen.

groetjes joop
 
hallo, allemaal ik ben nieuw hier dus zal me ff voorstellen,ik ben joop
mijn nick name is axl(van guns n roses)heb zelf een yzf en heb een aerox scooter
kom uit leeuwarden ben bijna 40 jaar en mijn muziek voorkeur is hoe kan het ook anders guns n roses :Y ga dus zondag naar nijmegen, wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen op de weg of zondag in nijmegen.

groetjes joop

Open jij eens even lekker je eigen topic *D linksonder in je schermpie ;)

@TS Welkom op mf :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan