Nieuw hier... 'Flyin' Dutchman'....

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
Hey, hallo allemaal..!!

Een paar weken terug hoorde ik voor het eerst van Motor-forum.nl, via een collega van me (Tech-9), toen heb ik al eens rond gekeken hier. Nu heb ik laatst via mijn website (www.deadendcruisers.com) een hele relaxte kerel (Knukkel hier op het board) een mailtje gehad waarin hij mij zijn motorfiets liet zien. Ik was meteen helemaal verkocht en we hebben toen gelijk een foto sessie van z'n bike gedaan voor een Engels magazine etc, etc..
Hij vertelde mij dus ook weer over dit messageboard en ik dacht, laat ik me ook maar eens registreren. Tenslotte zag ik dat er hier ook behoorlijk wat chopper en bobber freaks aanwezig zijn.

Ik rijd zelf eigenlijk nog niet zo heel lang motor... Sinds 1999.. Heb ook wel eens een racertje gehad (zie foto's) maar heb vorig jaar een traditionele Triumph bobber/chopper gebouwd (zie foto's)... Mijn hart ligt namelijk/eigenlijk meer bij hot rods en custom cars, maar stijlvolle tweewielers mogen naar mijn mening in die "scene" niet ontbreken. Eigenlijk vind ik alles wat snel is, herrie maakt, mooi en stijlvol is, helemaal te gek... Tot oude tractoren, boten en klassieke vliegtuigen toe...

Even over mezelf... Ik ben 29 jaar, vliegtuig monteur bij de Luchtmacht en woon in Brabant. Andere hobbies van me zijn BMX, skateboarding, downhill mountainbiking, fotografie, muziek en op vakantie gaan in California...

Laterz,

Maurice

P.s. Enjoy the pics!!
 
Nou... Die foto's, dat moet ik nog 's effe uitpluizen. Dat werkt hier weer anders als op de andere 3 boards waar ik wel 's op kijk...
 
Here ya go!!

:) :) :)

GSX_nosewheelie_3.jpg


GSX_nosewheelie_1.jpg


mftrump5.jpg


mftrump3.jpg


mftrump6.jpg


mftrump2.jpg


mftrump1.jpg
 
waanzinnig mooi die Triumph :}
Welkom hier!
Hopende veel van je te lezen op het chopper-forum, waar je je weg inmiddels al gevonden hebt!
 
En wat een waanzinnige originele naam vergezeld met toch wel waanzinnige originele foto's ;)
hier nog ééntje, kijk maar is heel goed, it's more than meets the eye.....
full
 
Tja.. die nickname... Zo heet ik ook op enkele andere boards... Dus ik dacht dat doe ik dan hier ook maar.
 
Tilly... ben jij dat met die stoppie?? Gadverdamme... Dat had je me niet verteld!!
Maare...'toch' welkom ;)
 
Tilly... ben jij dat met die stoppie?? Gadverdamme... Dat had je me niet verteld!!
Maare...'toch' welkom ;)


Haha!! Ik doe ook wel eens gekke dingen... 8-) Da's een paar jaar terug, toen ik nog niet zo lang m'n rijbewijs had. Ik wou vlug kunnen rijden en toen heb ik maar zolang zo'n crotch-rocket gekocht...

Wel mooi gemaakt kontje he... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan