Nieuw hier... + info gezocht..

Henne

MF'er
26 okt 2003
34
0
Somewhere in Mest-Vlaanderen
Hey,

Een Newbie hier... :)

Anyway,

Ik ben 16 geworden en aangezien ik geen brommer mag hebben van mijn moeder. Nu we hebben een paar dingen besproken en het kan zijn dat ik een oude moto mag kopen. Die ik dan compleet zelf herdoe. (dan leer ik nog iets bij was duidelijk een goed excuus *D ) Nuja, ik ben dus naar iets opzoek dat tamelijk goedkoop is maar er mag dus wel iets aanzijn... (liefst niet TE veel natuurlijk ma bon) Zodanig dat ik op mijn 18 of 21 met de moto kan rijden...

Ik heb een paar moto's gezien in de aar van Honda CB. Nu wat zou zo'n dingetje kosten? Of is dat een totaal verkeerde keuze ofzo? Ik weet het niet, dat was gewoon het eerste wat in me opkwam.

Als het mogelijk is, zou ik graag een paar verschillende modellen te weten komen met eventuele voor-en nadelen van die bromfiets + een prijs.

Als dit toch mogelijk is...

Vele groeten,

Henne
 
Welkom hier :)

Al zal dit straks wel verplaatst worden naar Nieuwe gebruikers....

newbie.jpg
 
Bedankt allen


ziet er leuk uit... maar kan je meer specificaties geven?

Cilinderinhoud, bouwjaar (vermoed 1989?), versnellingen, etc...


BTW zijn er zo nog leuke instapmodellen voor mijn geval? Niet te duur, enzo?
 
Bedankt allen


ziet er leuk uit... maar kan je meer specificaties geven?

Cilinderinhoud, bouwjaar (vermoed 1989?), versnellingen, etc...


BTW zijn er zo nog leuke instapmodellen voor mijn geval? Niet te duur, enzo?
Jahoor
250 cc, 2 cilinder in v vorm, bouwjaar 1989, 6 versnellingen... wat voor info wil je nog meer?
 
Ken je de vorige eigennaars? Weet je hoe de moto onderhouden is? (En hoe heb jij de moto onderhouden? Zelf of laten doen of...)

Geen accidentjes mee gebeurt? etc


Greets

Henne
 
WELKOM *D
Tip koop in elk geval een motor die veel is verkocht, er zijn dan tenminste genoeg tweedehands onderdelen verkrijgbaar.
Dat scheelt zoeken, de onderdelen zijn een stuk goedkoper en er zijn vaak Nedelandstalige werkplaatsboeken voor te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan