Nieuw hier met 1990 gsxr 1100

Jacobsieger

MF'er
13 apr 2013
124
55
Joure
Hallo zal me bij deze voorstellen, ik ben Jaap woonachtig in het friese..
vorige week heb ik mijn vierde gsxr 1100 gekocht. dit keer eindelijk een streetfighter...altijd al gewild maar nooit aangedurfd om een goeie R te verbouwen.. Mijn eertse R was 1 uit 89, daarna twee uit 95 en nu een 90`er. De motor is al redelijk verbouwd met behoud van de originele kleuren. Wellicht dat iemand van jullie deze motor herkend..(hoor dat graag)

Verder weinig plannen behalve iets met de carburateurs...ben er nog niet helemaal over uit of ik er een blok van 40 mm achtergooi, of dat ik de bestaande gasnaalden en gasnaaldbuizen vernieuw, wat vinden jullie?
Zal een kijken of ik wat foto`s kan plaatsen
mvg
Jaap
full
 
Laatst bewerkt:
Zijn er ook specifieke adressen waar ik spullen kan zoeken voor streetfighters?
Waar kopen jullie je spullen?

mvg
jaap
 
Die kont die je nu hebt vind ik wel lekker oldskool!

Voor de leukste spullen ben je het beste bij mede streetfighter rijders/bouwers maar voor het standaard spul ebay/moto-baron.be/en de standaard motor webshops..

Verder passen veel onderdelen van andere suzuki modellen, bijvoorbeeld een k4 voorvork, 6 pots remklauwen van een W, achterbrug met brace van een W of whatever, rem en koppelingpompjes, etc.
 
40mm's zijn niet van die hele geweldige carbs en erg lastig om met open filters goed aftestellen
Ik raad aan om op zoek te gaan naar 38mm's van een 91 750 (met inlaatspruitstukken van de 38mm's of die van de 40mm's)
 
Thx,
Die kont blijft zoals die is, wat je zegt lekker old skool..vind um zelf prachtig dus waarom veranderen?
Die kont die je nu hebt vind ik wel lekker oldskool!

Voor de leukste spullen ben je het beste bij mede streetfighter rijders/bouwers maar voor het standaard spul ebay/moto-baron.be/en de standaard motor webshops..

Verder passen veel onderdelen van andere suzuki modellen, bijvoorbeeld een k4 voorvork, 6 pots remklauwen van een W, achterbrug met brace van een W of whatever, rem en koppelingpompjes, etc.
 
afgelopen weekend de R op de testbank gehad in roden om eens te kijken hoeveel vermogen die nu werkelijk levert..
127,5 pk aan het achterwiel..niet verkeert dacht ik zo..

Bij moto plaza Heerenveen een mooie deal kunnen maken met een set zwarte rizoma spiegels...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan