Nieuw hier - NSU & KLE rijder

GroteVoet

MF veteraan
29 okt 2009
1.260
0
Hilversum
Een aantal jaren geleden een NSU motorfiets (Max, 250cc 4t) te hebben gekocht waar mijn vader vervolgens op reed werd het toch tijd om zelf een A-tje erbij te krijgen op het rijbewijs. Zeker toen er later nog een 98cc fiets bij kwam.

Sinds 2 weken is het zover en voor dagelijks gebruik staat er nu een Kawasaki KLE 500 uit 1992 voor de deur.

Dus er zal de komende periode een stuk minder kilometers gemaakt gaan worden op mijn NSU bromfietsen (2008 Londen, 2009 Hamburg) ...

Mvg,
Marc
 
Gefeli met je RBW *O*




090724%20-%20Welkom%20MF.gif


:W

 
Een aantal jaren geleden een NSU motorfiets (Max, 250cc 4t) te hebben gekocht waar mijn vader vervolgens op reed werd het toch tijd om zelf een A-tje erbij te krijgen op het rijbewijs. Zeker toen er later nog een 98cc fiets bij kwam.

Sinds 2 weken is het zover en voor dagelijks gebruik staat er nu een Kawasaki KLE 500 uit 1992 voor de deur.

Dus er zal de komende periode een stuk minder kilometers gemaakt gaan worden op mijn NSU bromfietsen (2008 Londen, 2009 Hamburg) ...

Mvg,
Marc

NSU-- Nieder ßum Ulm????????????
Als Hullefesummer , moet je dat weten. _O-
:W
 
NSU-- Nieder ßum Ulm????????????
Als Hullefesummer , moet je dat weten. _O-
Rivieren Neckar en Sulm komen bij elkaar = Stadt Neckarsulm
BSA bekt lekkerder dan Neckarsulmer Fahrradwerke Aktiengesellschaft en zo wordt het Neckarsulm = NSU

Of voor de grappenmakers:
  • Nooit Slechter Uitgevonden
  • Na Starten Uitgeput
  • Nog Steeds Uniek

Marc
 
Rivieren Neckar en Sulm komen bij elkaar = Stadt Neckarsulm
BSA bekt lekkerder dan Neckarsulmer Fahrradwerke Aktiengesellschaft en zo wordt het Neckarsulm = NSU

Of voor de grappenmakers:
  • Nooit Slechter Uitgevonden
  • Na Starten Uitgeput
  • Nog Steeds Uniek

Marc


Jij wint------- maar ik heb die NSU van jouw nog nooit in Hillywood zien rije
Welkom trouwens
 
Jij wint------- maar ik heb die NSU van jouw nog nooit in Hillywood zien rije
Welkom trouwens
De motorfietsen niet; op de 250cc reed mijn vader (ik had nog geen rijbewijs A) en hij woont in Waalwijk. De 100cc staat pas ~2 maanden op kenteken en wacht op de laatste kleine acties.

Maar mijn NSU-Quickly's (bromfietsen) zijn bij heel veel H'summers (en verder in het land) geen onbekende ... :+

N_Zeelandbrug.jpg


Marc
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan