Nieuw hier

kissakiman

Rookie
7 apr 2008
2
0
Werkendam
Hoi allemaal,

ik lurk hier al eventjes mee, maar heb me toch maar geregistreerd. Is makkelijker oim alles bij te houden èn als belangrijkste reden wellicht: ik ben sinds dit weekend de trotse eigenaar van een Honda CBR 400 RR (de NC29 versie), ook wel de mini- of babyblade genoemd.

Er is hier een boel interessante kost te vinden en tevens ook een hoop gezemel, maar dat maakt het juist zo smeuiig om te lezen... :+

Het A-papiertje heb ik inmiddels een jaartje of 4 in bezit, dus nieuw is het allemaal niet voor me. Wel het rijden op je eigen fiets. En het kunnen opstappen waneer je dat wilt. In plaats van ergens gaan lopen sjacheren voor een lenert.

Rijstijl: moeilijk in te schatten als je weinig rijd, maar ik ga toch wel voor het wat vlotter doorrijden zogezegd. O-) Maar ik kom nog wel graag weer thuis, dus wel met mate. Vandaar ook maar eens beginnen met een 400. Heb ook wel eens op een R1 gereden, maar dat leek me niet zo gezond voor me om daarmee te starten. :N

Ik houd me aanbevolen voor leuke stukkies/dijkjes/klaverbladen in de buurt van Gorinchem. Mocht iemand me willen spotten: ik ben (denk ik) de enigste Honda rijder met een Ducati helm. :+ :+ :+

Wie weet ergens tot ziens!

Peter
 
Peter
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan