nieuw hier

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
Hoi eindelijk gevonden waar het om motorrijden draait. ff voorstellen: mad2 is de naam, vrouw, ben 27 jaar rij sinds mei motor op duc monster 6oo. Heb direkt de spaanse pyreneeen doorgezeilt. :] Heb al wat gelezen her en der, klinkt wel gezellig hier!
8-)
 
Hoi eindelijk gevonden waar het om motorrijden draait. ff voorstellen: mad2 is de naam, vrouw, ben 27 jaar rij sinds mei motor op duc monster 6oo. Heb direkt de spaanse pyreneeen doorgezeilt. :] Heb al wat gelezen her en der, klinkt wel gezellig hier!
8-)

Hoi en welkom hier op het forum :)
Duc Monster.. mooie motor, goede smaak! :]
 
Hoi eindelijk gevonden waar het om motorrijden draait. ff voorstellen: mad2 is de naam, vrouw, ben 27 jaar rij sinds mei motor op duc monster 6oo. Heb direkt de spaanse pyreneeen doorgezeilt. :] Heb al wat gelezen her en der, klinkt wel gezellig hier!
8-)

Soms behalve gezellig ook wel discussies, maar dat maakt het er niet minder om, welkommmm en veel :] op het forum
 
Welkom!

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Waar heb je je motor gehaald? Biggelaar??

Hoe zijn de bergen bevallen? Veel geleerd? Zelf heen en teruggereden of op een trailer gezet?
 
Welkom, misschien komen we je volgend jaar eens in het echt tegen bij een van onze vele tochten. :)
 
EN vrouw En Ducati Monster.. Dan ben je wat mij betreft extra welkom :) ! Goed voor de variatie hier :} .

Als je nou een kerel was met een R1, had ik meer zoiets van \"Daar is de rij, achteraan aansluiten\" :P ...
 
Allereerst: heb de duc bij een particulier vandaan. Van een vrouw die niet meer durfde te rijden. Dus splinter nieuw aangschaft. *D volgens mij komt ie bij startwin of iets dergelijks vandaan.
En die Bergen waren echt onwijs. Kijk maar even op de website:

http://www.xs4all.nl/~sybren/vakantie_2001/vakantie2001_1.htm

En trailer ? Nee mis je de Fun van het :] !!

Heb ik direkt een vraagje, wel iets voor droger weer volgens mij Maar kan iemand mij vertellen hoe je een wheelie maakt met een ducati monster 600. Heb het een en ander al geprobeerd maar wil niet lukken. ;(
 
Jajajajaaaaa... en voor alle nieuwelingen geldt: \"Je MOET een NAAKTFOTO van jezelf hier op het forum plaatsen met je motor erbij!!\".

En oja.. welkom nog.. ;) })
 
Op dinsdag 27 november 2001 21:21 schreef mad2 het volgende:
Hoi eindelijk gevonden waar het om motorrijden draait. ff voorstellen: mad2 is de naam, vrouw, ben 27 jaar rij sinds mei motor op duc monster 6oo.

Hoi Mad2,

Welkom!
Ik ben hier ook nog maar kort bekend en t\'is hier wel funny!!! :) En met een duc600 heb je op mij misschien wel een - voor. Ik heb een V45Magna en daar zijn sommige heren hier op dit forum nou niet bepaald van onder de indruk. \ '(
Ach, \'t zal me worst wezen al moet ik met al mijn chopstory\'s wel verkassen naar de choppost.
Het-zij-zo!
Maar voor wat algemene praat kun je me hier ook nog wel\'es aantreffen. 8-)


Enuh, onze MagnaMan bedoelt waarschijnlijk een foto van een NakedBike :? Ik heb nog wel een paar mooie plaatjes voor je hoor..
 
Jajajajaaaaa... en voor alle nieuwelingen geldt: \"Je MOET een NAAKTFOTO van jezelf hier op het forum plaatsen met je motor erbij!!\".

En oja.. welkom nog.. ;) })

Vind je het erg als we dit alleen verplichten voor vrouwelijke nieuwelingen?
Heb geen interesse in naaktfoto\'s met mannen erop, die stuur ik dan wel door aan m\'n zus ofzo.
 
Allereerst: heb de duc bij een particulier vandaan. Van een vrouw die niet meer durfde te rijden. Dus splinter nieuw aangschaft. *D volgens mij komt ie bij startwin of iets dergelijks vandaan.
En die Bergen waren echt onwijs. Kijk maar even op de website:

http://www.xs4all.nl/~sybren/vakantie_2001/vakantie2001_1.htm

En trailer ? Nee mis je de Fun van het :] !!

Heb ik direkt een vraagje, wel iets voor droger weer volgens mij Maar kan iemand mij vertellen hoe je een wheelie maakt met een ducati monster 600. Heb het een en ander al geprobeerd maar wil niet lukken. ;(

Leuke foto\'s en aardig verhaaltje op de pagina, al hoewel ik het nog allemaal een keer goed moet doorlezen, beetje moe nu voor zo\'n lang verhaal :)
Mazzel met die aankoop van de motor, als ze al bang was om te rijden, zal ze er ook altijd voorzichtig op hebben gereden ;)

Anyway, wheelie maken ? Toch heel simpel (ik zou het niet proberen btw) ;)

1e versnelling, koppeling in, flink gas geven (en erop houden) en dan koppeling los laten schieten en dan het balanspunt vinden :)

Das de methode die goed is voor je ketting *D

Vraag maar eens naar \'Maximum\' hier op het forum, das de wheelieking die gooit volgens mij alles op z\'n achterwiel wat \'motor\' heet.


EDIT:

P.S. Mooie dansende kip! :}
 
Laatst bewerkt:
EN vrouw En Ducati Monster.. Dan ben je wat mij betreft extra welkom :) ! Goed voor de variatie hier :} .

Als je nou een kerel was met een R1, had ik meer zoiets van \"Daar is de rij, achteraan aansluiten\" :P ...

Je word bedankt hoor, als ik een vrouw was geweest met een R1 had dit complete forum op z\'n kop gestaan!
Martin.
O ja, welkom :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan