nieuw hier

Op woensdag 28 november 2001 11:14 schreef JK het volgende:

Dat hadden ze dus ook bij het ministerie, ze waren zo blij dat er een vrouw was, dat ze er meteen een hadden aangesteld als minister van verkeer & waterstaat. 4 achterelkaar, of nog meer? ;) Weet je dan nog wel zeker of we alles straks kunnen zeggen? :)

JK,
Geneer je niet blijf gewoon zeggen wat je van plan was te zeggen. *D
Weest gerust, rooie oortjes krijg ik alleen nog maar van een helm die te strak op mijn kop zit!
 
Op woensdag 28 november 2001 13:08 schreef Skoezie het volgende:
Gaat zonder vrouwen toch ook goed? ;)

Skoez, tuurlijk gaat het zonder ook prima!
Maar een beetje \'tegengas\' van de andere sexe is toch maar mooi meegenomen, niet dan? ;)
 
Op woensdag 28 november 2001 00:57 schreef JK het volgende:Anyway, wheelie maken ? Toch heel simpel (ik zou het niet proberen btw) ;)

1e versnelling, koppeling in, flink gas geven (en erop houden) en dan koppeling los laten schieten en dan het balanspunt vinden :)

Das de methode die goed is voor je ketting *D
das meer een zelfmoord methode... in de eerste versneleing MET koppeling.... gek!

ze hep geen ural of dnjepr (of xr250) :P
 
Heb ik direkt een vraagje, wel iets voor droger weer volgens mij Maar kan iemand mij vertellen hoe je een wheelie maakt met een ducati monster 600. Heb het een en ander al geprobeerd maar wil niet lukken. ;(
Wat het beste werkt bij mij: Gas constant houden rond een toerental waar je veel trekkracht hebt, gas dicht doen en meteen vól open.... Daarbij een beetje naar achteren gaan zitten... Als dat niet genoeg helpt voor minimaal een leuk huppeltje, op het moment dat je het gas dicht doet ook effe op de voorkant drukken en het gas opentrekken zodra de vering omhoog komt...

Zo krijg ik \'em soms al overeind (op het achterwiel, dus, voor er weer opmerkingen komen), maar ik ben zelf ook nog oefenend bezig... Met de koppeling is wel makkelijker om het ding op overeind te trekken, maar moeilijker om te beheersen...

Als je eenmaal los komt, is het zaak om niet in een reflex het gas meteen dicht te doen...

Succes... :)
 
Op woensdag 28 november 2001 21:21 schreef Abby het volgende:
Op woensdag 28 november 2001 11:14 schreef JK het volgende:
JK,
Geneer je niet blijf gewoon zeggen wat je van plan was te zeggen. *D
Weest gerust, rooie oortjes krijg ik alleen nog maar van een helm die te strak op mijn kop zit!

Dat was het enige wat ik wou zeggen hoor :) Maar anders ga ik vrouwen wegjagen enzo, en dan wordt de rest kwaad ;) Niet dat ik iets tegen vrouwen heb (integendeel :9 ), maar de vrouwen van verkeer & waterstaat bewijzen maar weer eens dat ze er niet geschikt voor zijn }) . Tenminste, de huidige serie. Misschien kunnen we jou aanstellen als nieuwe minister van Verkeer & Waterstaat, en dat je zorgt dat het een en ander beter kan? :)
 
das meer een zelfmoord methode... in de eerste versneleing MET koppeling.... gek!

ze hep geen ural of dnjepr (of xr250) :P

Daarom zei ik ook dat ze het niet moest proberen. Maar op 25kw motoren (of mijn XR 250R ;) ) is dat EEN methode om \'m op z\'n achterwiel te gooien. Bij motoren met meer PK\'s kan je idd gewoon je gas dichtgooien op een bepaald punt, en \'m dan helemaal opentrekken. Als ik m\'n gas dicht gooi en open doe komt ie geen centimeter van de grond hoor. Ook niet met m\'n vorige motor met 34pktjus. :(
 
Op donderdag 29 november 2001 17:59 schreef JK het volgende:

Misschien kunnen we jou aanstellen als nieuwe minister van Verkeer & Waterstaat, en dat je zorgt dat het een en ander beter kan? :)

Beste JK,
Bedankt voor je vertrouwen! :) Maar ik denk dat ik je aanbod van de hand moet wijzen, helaas. ;(
Stel je voor ikke op de zetel van van al mijn vrouwelijke voorgangers! }) Dat zal geen lang leven beschoren zijn als ik mijn plannetjes ten uitvoer zal gaan brengen. 1 van mijn plannetjes zou b.v. zijn om wat meer autoloze-zondagen in te voeren, let wel: \'AUTOLOZE\' dat betekent dat
alle motorvoertuigen op 2 of 3 wielen (trike) zich deze hele autoloze zondag zonder enige beperkingen mogen vermaken op onze snelwegen. Heerlijk :] toch? En nu een wat minder populair idee, waarbij ik denk aan een verplichte APK voor motoren. Want er rijden soms een \'vehicels\' op de weg die werkelijk een gevaar voor hunzelf en andere weggebruikers kunnen zijn. Ahum, met dit idee denk ik overigens wel dat ik heeeeel motorminnend Nederland op m\'n dak krijg. :( Maar dat zijn nou eenmaal de consequenties die bij \'t vak horen. Dus ikke bedank toch liever voor de post van Verkeer & Waterstaat.

p.s. wie heeft er nog meer ideeen?
 
Op donderdag 29 november 2001 17:59 schreef JK het volgende:

Misschien kunnen we jou aanstellen als nieuwe minister van Verkeer & Waterstaat, en dat je zorgt dat het een en ander beter kan? :)

Beste JK,
Bedankt voor je vertrouwen! :) Maar ik denk dat ik je aanbod van de hand moet wijzen, helaas. ;(
Stel je voor ikke op de zetel van van al mijn vrouwelijke voorgangers! }) Dat zal geen lang leven beschoren zijn als ik mijn plannetjes ten uitvoer zal gaan brengen. 1 van mijn plannetjes zou b.v. zijn om wat meer autoloze-zondagen in te voeren, let wel: \'AUTOLOZE\' dat betekent dat
alle motorvoertuigen op 2 of 3 wielen (trike) zich deze hele autoloze zondag zonder enige beperkingen mogen vermaken op onze snelwegen. Heerlijk :] toch? En nu een wat minder populair idee, waarbij ik denk aan een verplichte APK voor motoren. Want er rijden soms een \'vehicels\' op de weg die werkelijk een gevaar voor hunzelf en andere weggebruikers kunnen zijn. Ahum, met dit idee denk ik overigens wel dat ik heeeeel motorminnend Nederland op m\'n dak krijg. :( Maar dat zijn nou eenmaal de consequenties die bij \'t vak horen. Dus ikke bedank toch liever voor de post van Verkeer & Waterstaat.

p.s. wie heeft er nog meer ideeen?

Over die APK is al een topic geweest, en daaruit blijkt dat de normale motorrijder toch wel voorzichtig is voor motor en eigen leven, dus de motor is altijd wel in orde. De motorrijders met gare motoren bestaan niet, en als ze bestaan zijn ze tenonder gegaan met de motor.
Mijn motor onderhoud ik beter dan m\'n auto. Dat zegt dus al genoeg ;) Bovendien moet ik voor de APK een andere demper kopen, en ik heb al genoeg kosten.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan