Nieuw hier

Kims

Rookie
28 sep 2003
1
0
Ik ben dus nieuw, en ik wou even zeggen dat ik ook nog lid ben van een ander forum: www.webpiraat.nl
en dat is echt leuk! Je kunt het overal over hebben, en niemand zal je afkraken of zo, echt heel fijn! :}
 
Ik ben dus nieuw, en ik wou even zeggen dat ik ook nog lid ben van een ander forum: www.webpiraat.nl
en dat is echt leuk! Je kunt het overal over hebben, en niemand zal je afkraken of zo, echt heel fijn! :}

Heb je ook wat met motoren of alleen met piraten?

pirate.jpg
 
Het gaat daar voornamelijk over Jamai, Jim, je eerste keer en Breezuhrs geloof ik :X

Was ook niet al té serieus bedoeld ;)

Maarrr:

HOE GA IK WEBPIRAAT.NL BEKEND MAKEN? PROMOTIETIPS VOOR IEDEREEN!
- Zet Webpiraat.nl in je MSN-naam, verzin een leuke zin eromheen zodat het opvalt!
- Zet een link naar Webpiraat.nl op je Cu2 met een leuke tekst erbij!
- Mail al je vrienden/kennissen over Webpiraat.nl!
- Ga naar de "Vertel een vriend" pagina en mail je vrienden!
- Maak posters op je PC, print ze uit en hang ze op school of in je woonplaats!
- Zet Webpiraat.nl op het schoolbord in de les! Zorg dat al je klasgenoten op de hoogte zijn!
- Zet Webpiraat.nl op papiertjes en laat ze "per ongeluk" door de school slingeren!
- Zet Webpiraat.nl op je website, in allerlei gastenboeken, of waar dan ook op internet!
- Schreeuw het van de daken, pak je megafoon en schreeuw Webpiraat.nl door de straten van Nederland!
 
Hoewel ik het vermoeden heb dat je hier puur gekomen bent om je eigen forumpje te promoten, zal ik je het voordeel van de twijfel geven...

Welkom op MF.

Enne, ik zou je aanraden om die link niet nog es te posten...
 
Nou eeehhh, welkom dan maar :)

[me]Sjoske vind Orph wel goed van vertrouwen :P [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan