Nieuw hier

TheStef

Die hard MF'er
5 mrt 2018
292
274
Oldenzaal
Hallo Ik ben Stephan Wijering en sinds hedenochtend de trotse eigenaar van een CBR 1000 F uit 1992.

Ik rijd al sinds mijn 18de (en dat is al weer eventjes geleden) motor, ik heb verschillende motoren gehad:
Kawasaki EN 500
Yamaha XS 1100
Kawasaki VN1500
en tot en met 2012 een Honda CBR 900 rr Fireblade (tot dat ik die heb platgereden, nog spijt van)

Toch begon het vorig jaar toch weer te jeuken, na eerst een paar toertochten te hebben gemaakt met de motor van een ander, werd het m.i. toch tijd dat ik er zelf weer een kocht.

Ik heb een voorliefde voor sport en sportieve toermotoren uit de jaren 90 van de vorige eeuw. Daarnaast wilde ik nu toch meer een motor wat meer een kilometervreter is, via via kon ik een zeer goed onderhouden en nette CBR 1000 F voor heul weinig op de kop tikken, ik heb deze nog niet gereden, het weer nodigt daar nog niet echt voor uit. Maar ik wacht met smart op de lente om deze brommert eens stevig de sporen te kunnen geven.

De reden waarom ik lid ben geworden van dit forum is omdat er over het algemeen enorm veel kennis aanwezig is, en een groot aantal ervaringsdeskundigen.

Groet
Stephan
full
 
Inmiddels van Brommert gewisseld, de CBR1000F moest voor de 3de keer de carburateur gereinigd hebben, en elke keer 250 Eypo in de achteruit werd een beetje te gortig

1396874
 
Terug
Bovenaan Onderaan