Nieuw hier

Agusta911

Rookie
1 apr 2019
22
6
Hoi beste forummers, ik ben nieuw hier.
Ik rij al vanaf mijn 18e jaar (eigenlijk eerder stiekem) motor. Toen er kids kwamen mee gestopt, maar nu weer opgepakt.
Ik ben een ouwe lul, maar vindt motorrijden nog steeds heerlijk. Ik geniet van de vrijheid. Het bestand bestaat uit een MV Agusta F41000S die ik heb gekocht voor de looks en om af en toe te scheuren en ik heb een custom Harley Fat Boy om rustig mee te cruisen. Hoewel rustig..met Vance&Hines long shots heeft dat n beetje andere betekenis :+
 

Bijlagen

  • 20180914_152722.jpg
    20180914_152722.jpg
    373 KB · Weergaven: 3
Welkom hier!

Daar zullen inderdaad wat rake klappen uit komen, uit die Harley van je ;)
Ik reed overigens ook wat eerder motor, was 17.. Maar goed, in die jaren kon je veel meer maken dan nu.
Zelf trouwens ook al in de 50, dus je weet ongeveer wel over welke tijd ik het heb.

Veel plezier hier op MF, en met je Harley en MV. (heb je trouwens een foto ervan?)

Groeten, :):t
 
Dank je Coert! Ik heb een heleboel foto's van de MV (en de Harley) mijn hobby is o.m. fotografie, maar dat wil ik de forummers niet aan doen:)
In mijn avatar staat mijn F4 1000S..
 
Ik zag het inderdaad, je MV :t

Je zult je overigens verbazen hoeveel mensen hier ook fotografie als hobby, of zelfs als werk hebben!
Er zijn leuke topics te vinden erover hier op MF. Dus je doet de forumleden niets aan hoor.
Sterker nog, het word zeer op prijs gesteld, we zijn hier gek op fotoos!

Groeten, Coert :)
 
Okee, bedankt Coert. Ik ben nog groen op dit forum, dus zal het eerst allemaal een beetje uitzoeken waar ik de foto's dan kwijt kan zodat ik niet meteen de administrators tot wanhoop drijf :}
Ik ben ook niet heel erg digitaal vaardig, want probeerde net een foto te posten, maar die bleek te groot ...
 
Ik resize mijn foto's tot 100mb, dan gaat het wel.En dan kun je, via Voeg bestand toe, onder in je bericht direct via je PC uploaden.