Nieuw hier!!

Ster

MF veteraan
21 jun 2004
39.830
14
Hallo,

Even voorstellen: ben een 33 jarig vrouwspersoon, ga binnenkort beginnen met m;n motorrijbewijs samen met vriendlief (ik weet het, veel te laat) maar andere hobby vreet al ons geld op maar is nu eindelijk klaar (Corvette '78 ). Wie kan me vertellen wat een goede rijschool is in de buurt van Hoorn NH??
Zelf heb ik al gekeken op de site van het CBR (slagingspercentages. Maar wie heeft er goede en/of slechte ervaringen.

Welkom en veel plezier en succes met lessen,
Je had dit topic alleen beter kunnen plaatsen in dit forum:
Nieuwe gebruikers
Dat is speciaal gemaakt voor nieuwe gebruikers ;)

roel dolfin daar les ik nu.

gaat super. vooral als je oets (fonetisch) als leraar hebt. echt
geweldig.

woon zelf in kb rijschool is in de gw.

enne welkom....

full

Hallo,

Even voorstellen: ben een 33 jarig vrouwspersoon, ga binnenkort beginnen met m;n motorrijbewijs samen met vriendlief (ik weet het, veel te laat) maar andere hobby vreet al ons geld op maar is nu eindelijk klaar (Corvette '78 ). Wie kan me vertellen wat een goede rijschool is in de buurt van Hoorn NH??
Zelf heb ik al gekeken op de site van het CBR (slagingspercentages. Maar wie heeft er goede en/of slechte ervaringen.
hey welkom hier, ik heb gelest bij arie schoutsen, zal zo de site wel ff zoeken
maar ik vondt het een superinstucteur :}

dit is de site
http://www.arie-schoutsen.nl/

Welkom, en wees gewaarschuwd..als je straks motor rijdt is die vette niks meer aan hoor ;) is maar een log traag ding met veel herrie en weinig vermogen dan.

suc6 met lessen !

Welkom, en wees gewaarschuwd..als je straks motor rijdt is die vette niks meer aan hoor ;) is maar een log traag ding met veel herrie en weinig vermogen dan.

suc6 met lessen !

Ik denk niet dat het Vette rijden gaat vervelen *D , en die herrie is geen herrie maar muziek. Enne weinig vermogen?????????????
Maar hij zal wel meer op stal blijven staan!!

Ik denk niet dat het Vette rijden gaat vervelen *D , en die herrie is geen herrie maar muziek. Enne weinig vermogen?????????????
Maar hij zal wel meer op stal blijven staan!!
zonde zeg,je kan hem altijd nog verkopen he O-)
is toch een stingray heb je geen foto :9~

oke, voor de liefhebber: een piccie (althans bijlage) Enne, nog steeds niet te koop!
ja hij is dik vet cool wow jeetje wat een wagen!!!!!!!!
ben ook op zoek naar een oldtimer ,teminste ik ben me aan het orienteren,word tussen nu en 3 jaar pas ,maar ja of een corvette,maar ide zijn veel te duur geworden de afgelopen jaren,zijn wel betaalbare maar die hebben dan veel laswerk enzo,een camaro een trans am ,of een ford mustan 67 zoiets,voorlopig kan ik alleen nog even over die auto's dromen :9~

Terug
Bovenaan Onderaan