nieuw hier..

jj

MF'er
23 aug 2004
68
0
Zit me net te bedenken dat ik al 15 jaar mijn rijbewijs in bezit heb. Op mijn 18 e gehaald en toen begonnen op een Ducati 906, een grijze, daarna een 907ie, een zwarte met witte wielen en toen M600. Daarna een hele tijd niets met af en toe een huurmachine. Is ook leuk om af en toe weer eens iets nieuws te rijden maar het bezit is toch leuker. Heb nu sinds 2 jaar een Honda XR600 supermotard. Zelf compleet opgebouwd en rijdt erg leuk. Tijdje gekeken naar een KTM duke maar de volgende gaat toch een suzuki TL1000 worden. Weer eens wat anders......

Rij voorzichtig! :] O-) :)
 
Welkom!

Maar een TL1000?
Ik denk er heel erg aan om de mijne te gaan verkopen, misschien interesse?
Plaatje staat in mijn ondertext; mijn fietsje ;)

Ik denk eraan om toch weer eens 4 cilinder te proberen, vandaar...
 
Dank u, dank u.....

@Kanarie, zeer mooie R :} maar ik ga op zoek naar een S. Heb al contact met iemand en misschien op korte termijn dus al iets anders. Zal wel een basis zijn om een streetfighter van te maken. Verbouwen is ook een vak......
 
Neej idd, dan krijg ie em niet eens. Hij moet wel blijven zoals ie is en dus niet zo'n lelijke streetfighter ervan maken

:9
 
Durfde het ook al bijna niet te zeggen....... :X Maarja, toch doen he!Sorry hoor! ;) Succes met de verkoop. Inderdaad zo laten die TLR. Supermooi!
 
Maar dan willen we wel plaatjes zien he, in het TL1000rijders-topic!!!
Want een forum zonder plaatjes is net een bord macaroni zonder ketchup.

:P
 
Ik heb dat topic al helemaal doorgespit. Als het zover is dan laat ik zeker wat zien! Met of zonder ketchup..... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan