Nieuw huis gekocht maar ouwe brik blijft........

sideburns

MF veteraan
7 nov 2001
1.384
0
s-Hertogenbosch
Zoals sommige hier misschien weten was ik druk bezig met het sparen voor een iets minder brikkerig brommertje.

Let wel; de FJ gaat er never niet uit dus daarover geen zorgen.
Maar een mens wil wel eens wat nieuws dus was ik aan't sparen.
Helaas, ;( gaat dus weer FF op de lange baan geschoven worden..........

Ikkus heb een huis gekocht! *D 8-) :9
Zonder gein, ikkus is blij, heel blij.
Natuurlijk samen met mijn vriendin (Wil geen ruzie thuis. ;) )

Huisje heeft een leuk tuintje en een garage direct aan't huis. Dus mijn FJ-tje krijgt een nieuw onderkomen waar hij een keer goed gerestaureerd kan gaan worden.

En ach een nieuwe motor moet dan maar FF wachten.

Wou'k FF kwijt dus bij deze.

Misschien volgend jaar een keer een OBT in brabant en dan Sloppy Joe's eten bij mij in de achtertuin.

Groeten
 
Garage aan huis rules....gefeliciteerd!
Echtwel!

Ik geef niet zo veel om huizen,(waterdicht is ongeveer mijn enige eis, Badkamer is ook leuk ;) ) maar mijn vriendin wel, die moet echt een goed gevoel hebben bij een huis.

Mijn enige voorwaarden waren; een achtertuin en een schuur groot genoeg voor drie motoren, sleutelruimte en een koelkast :P

Is dus een heuse garage geworden. :}
 
Gefeliciteerd sideburns!!! :)

All a man needs is: An FJ1200, S.O.I.A,a cigar and Beer..... en een huis dus (waterdicht anders gaat de cigar steeds uit natuurlijk)..... *D .

Heb je nog wel een werkplaatshandboek gekocht? Je hebt nu vast meer plek om te sleutelen....

Veel succes ermee (het huis dus..)!!!!!

Take care
Paul
 
Gefeliciteerd! enne....die andere motor komt nog wel toch?
Oh, wat is SOIA ?
Thankx!
Motor komt zeker nog wel, wil de FJ namelijk gaan verbouwen.
Heb daar al wat ideeen over maar dat gaat nu dus allemaal FF in de ijskast.

S.O.I.A is een band:
Sick Of It All.
Leuk bandje, tevens een soort lijfspreuk van me geweest.
Goei muziek, goed afreageren ook. Al menig schade opgelopen bij deez schon bandje.

Ennuh Paul: Handboek haal ik deze week op. Als je wil draai ik wel een kopietje voor je. Laat maar FF weten. Zal het ook posten in bij die ene in gezocht/gevonden

Oja Max: Laatst een tuitknak op van De Heeren van Ruysdael. Is een errug goed sigaartje.(voor zover een shortfilter dat kan zijn)
Maar dit voor de sigaar liefhebbers onder ons.
 
Ennuh Paul: Handboek haal ik deze week op. Als je wil draai ik wel een kopietje voor je. Laat maar FF weten. Zal het ook posten in bij die ene in gezocht/gevonden
Als je dat wil doen graag, maar het is wel een dik boek. Als het teveel moeite is dan koop ik zelf wel een keer 1.
Dus kijk maar ff. Eventule kosten krijg je uiteraard vergoed.
Laat maar ff weten.

Take care, :]
Paul
 
Suuk6 met klussen & gefeliciteerd. (ook namens Statler die effe op vakantie is 8-) )

Ennuh, pas op met wat je een brikker beloofd, want ze onhouden alles. ;)
 
gefeliciteerd kerel met de aankoop.

Een grote sleutelruimte vind ik het belangrijkste aan een huis, de rest interesseerd mij niet zo....

bij de vrouwen ligt dat een beetje anders... }) })
 
Op maandag 12 augustus 2002 14:03 schreef sideburns het volgende:Mijn enige voorwaarden waren; een achtertuin en een schuur groot genoeg voor drie motoren, sleutelruimte en een koelkast :P

Is dus een heuse garage geworden. :}

3 motoren! Jij bent nogal wat van plan ;) Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd met je nieuwe hut.

Titel verduidelijkt.
Had eigenlijk de hoop dat iemand van jullie MOD's 'm zouden verplaatsen naar algemeen. ;) (Snappiejum? Verhuizen?... achlaatmaar. :P )

Krijg de sleutel of eind dit jaar of eind juli volgend jaar. We hebben een contract opgesteld met de verkoper. Is een kennis, hij is bezig met twee nieuwbouw projecten in Utrecht.

Hij kan zeker die van eind dit jaar krijgen, maar hij wil liever (en ik ook) dat andere project.
Geeft mij de kans om nog wat extra te sparen.

We hebben veel met de prijs kunnen doen omdat hij dus nog niet weet wanneer hij verhuisd. Maar sjezus wat zijn de prijzen van huizen tegenwoordig onbeschoft hoog.

Tweede week van september weet ik waar ik aan toe ben.

Heb er wel veul zin in. Woon nu in een flat, erg ruim maar geen tuin of schuur om te knutselen.

Titel kan misschien beter worden: blabla DUS blabla. Met blabla bedoel ik dus geen zin om het hele zaakje over te typen en niet dat het echt blabla moet worden. ;) )

Als je nog een keertje tijd hebt.... :P

Bedenkt net dat de onzin die ik hierboven allemaal typ langer is dan gewoon de titel weer over typen. Soms (lees: meestal) snap ik de kronkels in m'n eigen kop niet eens.
 
Laatst bewerkt:
Kan zelf ook het appartement van vrienden overnemen, maar doe het niet om de reden dat ik dan geen normale schuur/garage heb. Dan liever wat langer wachten & sparen...
 
Precies! Ik heb dus wel een ruime bergruimte bij deze flat.
Ik moet dan wel FF een trapje af met m'n FJ. Niet echt een optie. Voor Reetje of Guz isdaweltedoen, maar voor mij isda net iets meer dan een grote uitdaging. 250 kilo uitdaging!

Heb al eens ge-off-road met m'n FJ, ging toen ook ongeveer 15 meter goed. Toen groef de voorkant zich zo diep in de blub dattik er aan de voorkant af vloog en dat de fiets zichzelf weer terug de weg op katapulteerde.
 
gefeliciteerd kerel met de aankoop.

Een grote sleutelruimte vind ik het belangrijkste aan een huis, de rest interesseerd mij niet zo....

bij de vrouwen ligt dat een beetje anders... }) })
Heb ik dus ook. Het moet waterdicht zijn (hoezo lekker actueel }) ) en een badkamer is verrekte handig maar verder maakt het me allemaal niet zo veel uit.
 
gefeliciteerd ,een garage bij je huis :9 daar droom ik nog van .ff alle handige brikkenrijders optrommelen voor behang en schilderwerk + een olievlek op de oprit :P
Schilderen vind de vrouw errug leuk om te doen.

Maaruh ik heb hieroboven al gepost dat ik volgend jaar wel een OBT-tje wil hosten. Kunnen alle brikken wel FF komen lekken in mijn garage.

Kunnuwe allemaal Sloppy Joe's eten in m'n achtertuin terwijl de brikken hun werk doen in de garage.

Ja heb er zin in.

Thankx iedereen bijdeweg! :}
 
gefeliciteerd, enne wat zul je straks veel in de garage te vinden zijn ;) , 'k wil ook een schuurtjeee :P
 
Suuk6 met klussen & gefeliciteerd. (ook namens Statler die effe op vakantie is 8-) )

Ennuh, pas op met wat je een brikker beloofd, want ze onhouden alles. ;)


:^ dooh ho ho ho ho

wtf is Sloppy Joe's? Ook een bandje en een lijfspreuk? Want dan lust ik ze alleen goed doorbakken!!! :)
 
He ralfie, terug van vakantie? Goed gehad?
Sloppy joe? Da's een soort gevuld broodje met pittig gehakt.

Is geloof ik iets typisch 'southern'Amerikaans. Ben er praktisch mee groot gebracht. Errug lekker!!!!

Maaruh hoe was de vakantie?

Trouwens..... topictitel moet eigenlijk aangepast worden........
Ben weer op m'n muil gegaan :( Dacht deze keer: kom laat ik de rechterkant eens een beurt geven.
Schade: uitlaat krom, spiegel pleite, ruitje kapot, nog een scheur in m'n kuip.
Zelf niet zoveel schade. Beetje stijf en een dikke knie. Pak heeft z'n werk (weer) goed gedaan.

Oorzaak? Zet een bocht in (tikkie te hard misschien) kom grind tegen,(je weet wel, die klote troep die ze gebruien om een gat aan de binnekant van een bocht te repareren) verlies FF grip op de voorband. Tegen de tijd dat die z'n werk weer aan het doen was, was ik aardig op weg richting berm.

De meeste snelheid er nog uit kunnen remmen maar was geen houden meer aan.

Motor staat nu bij mijn ouders, ga morgen eens goed naar de schade kijken. dan zien we wel verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan