Nieuw idee.. beloningsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, wat een zuurpruimen op de wereld die internet heet zeg.

Durf te wedden dat jullie echt een zuur bekkie trokken toen je topic las. Hahaha.

Jongens, maak je nu niet te druk in het leven... zo lang duurt het namelijk niet.

Forum is niet alleen serieus lullen, dat gebeurd al te veel in t leven hahahaha. En anders tot laterrrrrr
 
haha, wat een zuurpruimen op de wereld die internet heet zeg.

Durf te wedden dat jullie echt een zuur bekkie trokken toen je topic las. Hahaha.

Jongens, maak je nu niet te druk in het leven... zo lang duurt het namelijk niet.

Forum is niet alleen serieus lullen, dat gebeurd al te veel in t leven hahahaha. En anders tot laterrrrrr

Doe het dan iig in offtopic of op vrijdag. :')

Edit - En het gezicht wat ik trok was niet zuur... het was een opeenvolging van :') naar :/ naar :N naar |( naar B|.
 
Laatst bewerkt:
Ze moeten juist een kwantiteitskorting gaan invoeren. Als je in een jaar meer dan € 1.000,- aan boetes hebt betaald, dat je dan € 250.- terug krijgt gestort van het CJIB. Vaste klanten-voordeel zeg maar.
 
Doe het dan iig in offtopic of op vrijdag. :')

Edit - En het gezicht wat ik trok was niet zuur... het was een opeenvolging van :') naar :/ naar :N naar |( naar B|.
hahahaha das de overtreffende trap van zuurkijken.

Jullie zitten daarmee in mijn alergie. andersom dus ook.

kan leuk worden hier hahaha.

maar joh... als jullie je echt druk maken hierom... zul je vna mij geen posts meer zien :)

Tabe hahahaha
 
haha, wat een zuurpruimen op de wereld die internet heet zeg.

Durf te wedden dat jullie echt een zuur bekkie trokken toen je topic las. Hahaha.

Jongens, maak je nu niet te druk in het leven... zo lang duurt het namelijk niet.

Forum is niet alleen serieus lullen, dat gebeurd al te veel in t leven hahahaha. En anders tot laterrrrrr


:?

waarom haal je de opening dan weg...


kan ik nog niet lachen :')
 
:?

waarom haal je de opening dan weg...


kan ik nog niet lachen :')
omdat humor ongewenst blijkt op dit forum '( te hoog gehalte aan zuurpruimen.

haha, maakt niet uit joh. ik vermaak me prima haha nog een paar dagen en dan :] rijbewijs, en dan heb ik helemaal geen tijd meer om hier te posten. dan ga ik de zuurpruimen IRL spammen :9
 
probeert grappig te zijn...ziet dat de mensen niet om zijn grappig verhaal kunnen lachen...grote teen wordt geraakt en druipt af....vind dat meer hilarischer dan het verhaal zelf
:')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan