Nieuw in doos: Alpinestars Supertech maat 44

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamaha-_R1

MF'er
14 jun 2006
105
0
Alphen aan den Rijn
Hallo,

Wegens het toch liever willen van geperforeerde laarzen(bij mijn geperforeerde pak), ja ik weet het…..dom achteraf, en het niet kunnen ruilen heb ik hier NIEUWE Alpinestars Supertech’s 2008 in de aanbieding. Gisteren gekocht, uiteraard nog nooit gedragen. De kaartjes zitten er zelfs nog aan.

Zoals te zien op de foto gaat het om de zwarte laarzen in maat 44.

De nieuwprijs is €349.- euro.

Graag wil ik z.s.m. de andere laarzen bestellen dus ze mogen voor een leuke prijs weg.

Interesse? Of wil je een bod doen? Graag mailen naar:

DSCN1834.jpg

DSCN1835.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
niet kunnen ruilen

Gisteren gekocht

7 dagen bedenktijd/omruilgarantie :?

Trouwens, ik rij zelf met geperforeerde Supertechs (in poserwit :9 ) en kan je zeggen dat ze niet geschikt zijn voor de koude maanden. Dus wil je het hele jaar door rijden in kou/regen dan zou ik de dichte uitvoering houden.
 
Laatst bewerkt:
7 dagen bedenktijd/omruilgarantie :?

Trouwens, ik rij zelf met geperforeerde Supertechs (in poserwit :9 ) en kan je zeggen dat ze niet geschikt zijn voor de koude maanden. Dus wil je het hele jaar door rijden in kou/regen dan zou ik de dichte uitvoering houden.


Ik ben een echte zomerrijder :] En ik wil echt de geperforeerde. Ruilen kon niet want ze waren voor me besteld. Ze zijn gloednieuw, hopelijk kan ik er iemand blij mee maken tegen een leuk prijsje. Doe maar een bod zou ik zeggen *O*
 
Ik ben een echte zomerrijder :] En ik wil echt de geperforeerde. Ruilen kon niet want ze waren voor me besteld. Ze zijn gloednieuw, hopelijk kan ik er iemand blij mee maken tegen een leuk prijsje. Doe maar een bod zou ik zeggen *O*

De winkel is volgens de wet toch echt verplicht ze terug te nemen ;)
 
Niet geschoten is altijd mis... :X

Ik bied €200,-
Meer heb ik even niet te makken op 't moment...







Succes met de verkoop, want ze zullen na mij waarschijnlijk nog niet verkocht zijn! :+

(Omdat ik mezelf niet serieus neem, heb ik je niet gemaild hierover..)
 
Laatst bewerkt:
Niet geschoten is altijd mis... :X

Ik bied €200,-
Meer heb ik even niet te makken op 't moment...







Succes met de verkoop, want ze zullen na mij waarschijnlijk nog niet verkocht zijn! :+

(Omdat ik mezelf niet serieus neem, heb ik je niet gemaild hierover..)


Om verwarring te voorkomen, het gaat om het nieuwe 2008 model :9
 
Mooie laarzen idd! Maar je hebt echt recht om zonder opgaaf van reden de laarzen terug naar de winkel te brengen hoor. Dat ze speciaal voor jou besteld zijn doet niets aan dat recht af! Is als dwingend recht vastgesteld dus daar kan geen enkele winkel van afwijken:)

Dan krijg jij gewoon je volledige aankoopbedrag terug. Wel zo fijn lijkt me........
 
Mooie laarzen idd! Maar je hebt echt recht om zonder opgaaf van reden de laarzen terug naar de winkel te brengen hoor. Dat ze speciaal voor jou besteld zijn doet niets aan dat recht af! Is als dwingend recht vastgesteld dus daar kan geen enkele winkel van afwijken:)

Dan krijg jij gewoon je volledige aankoopbedrag terug. Wel zo fijn lijkt me........

Net wat Hugo zegt, volgens mij heb je wel recht op het terugkrijgen van je geld.
Lijkt wel een beetje op die reclame van de Consumentenbond, met dat ventje :P


Oooh, is 't al bijna volgend weekend?! O-)
 
Laatst bewerkt:
Ben ook wel geïnteresseerd in de richtprijs; ben zelf op zoek naar leuke laarsjes. Ik heb 44/45, graag had ik ze natuurlijk even gepast.

Eens kijken of ze hier ergens verkrijgbaar zijn zodat ik ze eens kan passen....
 
Mooie laarzen, ben wel geInnteresseerd als je richtprijs goed is, laat maar even weten wat je verwacht ervoor te willen hebben.

Groet
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan