Nieuw in NL

Yeh

Rookie
23 aug 2020
4
2
Vlietlanden (natuurgebied)
Hoi, ik ben Kana. Heb voorheen jaren in het buitenland gewoond (in London en Schotland) maar ben weer tijdelijk in NL. Ik heb sinds ik terug ben nauwelijks motor gereden, ik mis het enorm, omdat met mooi weer ik altijd hard aan het werk ben. Ik was begonnen met een Yamaha Dragstar 125, vervolgens een Honda CB500 en heb nu een Yamaha XJ6 die maar stil staat in de schuur.

Alleen rijden doe ik liever niet omdat ik dan te sportief ga rijden en mezelf niet meer in de hand heb. Dit is al een paar keer bewezen in Schotland met die heerlijke bochten waar ik en mijn motor er nog maar net goed van af kwamen. Ik mag van mijzelf alleen nog maar samen met anderen rijden. Ik rij het liefst gewoon lekker relaxed om van de omgeving (bergen!) te genieten. Als ik op de motor zit dan ben ik gelukkig.

In de herfst heb ik meer tijd om te rijden. Ik zoek dan ook een motorclubje en/of maatje in de buurt die aan het begin van de week ritjes maakt naar mooie plekken als ze nog toegankelijk zijn i.vm. Corona.

Ik zou ooit nog eens graag een Honda MSX willen voor de lol, het is de perfecte motor voor mijn lengte ;) voel ik me niet zo klein

20170903_172157.jpg 20170903_175829.jpg
 
Laatst bewerkt:
In Schotland gewoond, en toch terug naar Nederland komen???
Ik denk als ik morgen België verlaat en in Schotland zou gaan wonen, ik snel het bestaan van België vergeten zou zijn _O-

Maar, toch ook vanuit jullie zuiderburen een WELKOM OP MF *O*

En verder, bergen? In Nederland? Dan is België beter, of toch de Ardennen :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Yeh
@Bassjunky Thanks!

@DKP dank! ... Ik zit nu in een mooi natuurgebied van Nederland maar het is niets vergeleken met de mooie landschappen in Schotland. Nederland is tijdelijk (phew) .. ik kan niet wachten om weer terug te gaan naar het Westen in Schotland.

De Ardennen wil ik nog steeds heen maar eerst ben ik op zoek naar een motormaatje :)
 
Hoi, ik ben Kana. Heb voorheen jaren in het buitenland gewoond (in London en Schotland) maar ben weer tijdelijk in NL. Ik heb sinds ik terug ben nauwelijks motor gereden, ik mis het enorm, omdat met mooi weer ik altijd hard aan het werk ben. Ik was begonnen met een Yamaha Dragstar 125, vervolgens een Honda CB500 en heb nu een Yamaha XJ6 die maar stil staat in de schuur.

Alleen rijden doe ik liever niet omdat ik dan te sportief ga rijden en mezelf niet meer in de hand heb. Dit is al een paar keer bewezen in Schotland met die heerlijke bochten waar ik en mijn motor er nog maar net goed van af kwamen. Ik mag van mijzelf alleen nog maar samen met anderen rijden. Ik rij het liefst gewoon lekker relaxed om van de omgeving (bergen!) te genieten. Als ik op de motor zit dan ben ik gelukkig.

In de herfst heb ik meer tijd om te rijden. Ik zoek dan ook een motorclubje en/of maatje in de buurt die aan het begin van de week ritjes maakt naar mooie plekken als ze nog toegankelijk zijn i.vm. Corona.

Ik zou ooit nog eens graag een Honda MSX willen voor de lol, het is de perfecte motor voor mijn lengte ;) voel ik me niet zo klein

Bekijk bijlage 1537251 Bekijk bijlage 1537252
Gewoon kalm blijven dude, rustig je tijd uitzitten. Het meeste hier is rechtdoor. Welkom en enjoy your stay.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yeh
Hoi, ik ben Kana. Heb voorheen jaren in het buitenland gewoond (in London en Schotland) maar ben weer tijdelijk in NL. Ik heb sinds ik terug ben nauwelijks motor gereden, ik mis het enorm, omdat met mooi weer ik altijd hard aan het werk ben. Ik was begonnen met een Yamaha Dragstar 125, vervolgens een Honda CB500 en heb nu een Yamaha XJ6 die maar stil staat in de schuur.

Alleen rijden doe ik liever niet omdat ik dan te sportief ga rijden en mezelf niet meer in de hand heb. Dit is al een paar keer bewezen in Schotland met die heerlijke bochten waar ik en mijn motor er nog maar net goed van af kwamen. Ik mag van mijzelf alleen nog maar samen met anderen rijden. Ik rij het liefst gewoon lekker relaxed om van de omgeving (bergen!) te genieten. Als ik op de motor zit dan ben ik gelukkig.

In de herfst heb ik meer tijd om te rijden. Ik zoek dan ook een motorclubje en/of maatje in de buurt die aan het begin van de week ritjes maakt naar mooie plekken als ze nog toegankelijk zijn i.vm. Corona.

Ik zou ooit nog eens graag een Honda MSX willen voor de lol, het is de perfecte motor voor mijn lengte ;) voel ik me niet zo klein

Bekijk bijlage 1537251 Bekijk bijlage 1537252

draai gewoon een schroef in de gashendel ofzo, ga je niet zo hard meer :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan