Nieuw jaar, nieuw motorseizoen

Scootboy

Die hard MF'er
9 mei 2014
317
135
B2160
Aan alle MF-minnaars een fijn, veilig eindejaar en een vooral gezond 2017 gewenst!
We kijken weeral uit naar de warmere droge dagen om op verkenning te gaan in de wijde natuur en te genieten van ons 'stalen ros'. ;)
Sorry maar voor mij duurt de winter altijd (veel) te lang wat de melancholie oprakelt ... '(
 
fuck het is bijna 10 graden, hoezo winter?
Mag je motor niet in december en januari buiten komen?

oh ja jij ook een goed en gezond 2017 toegewenst ;) :]
 
Laatst bewerkt:
Aan alle MF-minnaars een fijn, veilig eindejaar en een vooral gezond 2017 gewenst!
We kijken weeral uit naar de warmere droge dagen om op verkenning te gaan in de wijde natuur en te genieten van ons 'stalen ros'. ;)
Sorry maar voor mij duurt de winter altijd (veel) te lang wat de melancholie oprakelt ... '(

Ik klaag niet, de winter viel dit jaar op dinsdag en woensdag, de rest van het jaar gaan we gewoon rijden.
Verder een veilig en gezond 2017 gewenst!
 
Hi all, voor iedereen een waanzinnig goed jaarwisseling en super start van 2017. Wij hebben de motorplannen voor 2017 al weer aardig in de steigers: zomervakantie in de Drome en nazomeren op de Isle of Man tijdens de Classic TT. Om nog maar te zwijgen over de SBK, TT Assen, weekendjes in Duitsland, diverse toerritjes in NL. Niks te klagen dus.
 
woon lekker bij de grens lekker toer ritjes maken met de club naar duitsland maar geen snelwegen .
 
Nou nou.....dat nooit valt toch reuze mee?
Heb afgelopen voorjaar/zomer en najaar van 2016 toch behoorlijk wat fun kilometers gemaakt met miene groene parel en deed dat toch echt niet bij knake weer.
Dus het kan toch echt wel hoor.
 
Mijn goede voornemen: een warmer pak kopen zodat het ook nog leuk is beneden de 10 graden. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Iemand suggesties?
 
Ik heb een textielen jas van Jopa racing. Zit een uitneembare wintervoering in en met een sweater is het ook met 0 graden wel prima uit te houden, dacht ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan