nieuw (led) achterlicht

huf

MF'er
11 jul 2004
149
0
ureterp
Ik heb een yamaha R6 type 2000, maar ik wil er een andere undertail op met led achterlichten ( zie foto's)
Is er iemand die hier ervaring mee heeft, en kan het uberhaubt wel ??
Graag reacties van eerder uitgevoerde operaties ( liefst met foto's)
full
 
dat is dacht ik gewoon een undertray die je zo kan kopen bij de dealer.. dan zitten die lichten er gewoon bij dacht ik?
correct me if i'm wrong
 
dat weet ik dus niet, maar wie het weet die mag het zeggen !!
Maar ik vind de bovenstaande motoren :9~
 
Super :} .. ik was toch al van plan om een andere demper te kopen hoor maar ik weet nog niet wat ik moet hebben, ik denk dat het wel een alu word.. vind ik persoonlijk mooier onder een blauwe R6.
Wat kost zo'n undertray nou precies ( incl led achterlicht)
Alvast bedankt Huf
 
ja dat zou kunnen, maar dan moet er nogal een duit bij.. ik heb er wel over nagedacht uiteraard !! ;)
 
ja dat zou kunnen, maar dan moet er nogal een duit bij.. ik heb er wel over nagedacht uiteraard !! ;)
't is maar van 2000 naar 2001 hoor... moet te doen zijn als je nagaat dat je een andere tail moet kopen etc, een hoop gekloot. ben je bijna net zoveel kwijt, dus waarom niet? Je gaat er wel op vooruit *D
 
KLOPT.. Is wel een complimentje waard :}
Heb je die undertray er zelf op/onder gemaakt, en was dat moeilijk.
Wat kost zo'n ding nou ??
Heb je antwoorden voor mij, post ze dan hier a.u.b
Alvast bedankt
 
Dank je :)
De undertray was op de R6 van 2001 en 2002 origineel, zo kwam 'ie dus uit de winkel rollen :} :} Naar mijn mening nog altijd één van de mooiste achterlichtjes ooit :}

Wat zo een wijziging voor jou kost kun je in dit topic vinden: R6 '99er kont veranderd
 
ik heb een nieuwe pijp eronder, een LASER deeptone super geluidje !!
Foto volgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan