nieuw lederen pak gekocht: happy, maar toch ..

vind het een beet je gek dat de verkopers(sters) je niet op een motor geplant hebben zit zelf ook te denken om een leren pak te kopen maar ik ben zelf nogal breed om de borst + dikke kont. dus heb ik het idee dat het dan erg lomp staat

ik heb nu een stoffen pak wat ook goed voldoet maar toch in de zomer erg warm is.

heb persoonlijk ook erg veel moeite om goede motorlaarzen te vinden .ik heb erge dikke kuiten (omdat ik erg veel loop).
 
Had ik ook met mijn Richa. Ik deed mijn pak aan in de winkel om te vertrekken (textiel outfit in de koffer voor de muggezifters) en kreeg bij het wegrijden amper mijn voeten op de steuntjes.
Na een halfuur moest ik stoppen met rijden aangezien mijn hele linkerarm geen bloed meer kreeg.

Ondertussen zit het pak als gegoten. Dus het betert wel.

Hier sluit ik me bij aan! Oftewel:

:^
 
Let trouwens ook op met in de regen rijden he, ff truitje eronder

Hij is niet helemaal waterdicht :(

Kwam ik ook achter na / tijdens de flevoland meeting, 40km door de regen gereden.

Echt waterdicht is geen enkel leren pak, als je echt langer in de regen rijdt kun je best een regenoveralletje scoren :P
 
Er stond geen test motor? Wat je ook kan doen is af en toe ff dat pak aantrekken en er mee achter de computer gaan zitten ofzo. Dan rekt het ook mee allemaal en hoef je minder pijn te lijden op de motor.
Dit is inderdaad ook gezegd toen ik mijn pak kocht.. Gewoon beetje computeren, tv kijken e.d. met je pak aan.. Scheelt inderdaad heel erg...
 
Op donderdag 20 maart 2003 12:52 schreef CPUburn het volgende:

Blablabla..., maar het trekt aan m'n rug alsof het te kort is, nijpt wat aan m'n schouders, trekt tegen aan m'n benen, ik heb moeite om aan het licht m'n voeten op m'n stepjes te trekken ...

Hmmm das raar....de benen oke, had ik ook, maar trekken op je rug en schouders... :?
Misschien de vest een maatje groter nemen ? hoe zit het rond de buik en ribben ?
 
Mijn leren pak zit ook nog steeds erg strak, strakker dan ik zou willen. Ik heb ook dat ie trekt op schouders en rug. Ik heb er nog niet veel mee gereden, maar ik hoop dat ie binnenkort als gegoten zit!


CAT
 
net een dik uurtje gereje... lijkt al iets te beteren :) of anders ben ik gisteren echt wel een watje geweest O-)

feit dat het aan m'n rug/schouders trekt heeft misschien wel wat te maken met 't feit dat'k op z'n zachtst gezegd niet zo'n goede rug heb, dus sneller pijn/ongemak voel.

als 'k zaterdagnamiddag de rit van het belgenfeestje meerij zal het wel min of meer ingereden zijn (hoop ik)
 
Let trouwens ook op met in de regen rijden he, ff truitje eronder
Hij is niet helemaal waterdicht :(
Kwam ik ook achter na / tijdens de flevoland meeting, 40km door de regen gereden.
Een waterdicht leren pak heb ik nog nooit gezien hoor!
En rij jij normaal gesproken met je blote reet in dat pak ofzo? :P
 
Heb eind vorig jaar ook een nieuw leren pak gekocht (combi), maar sinds die tijd niet echt veel km's gemaakt (Zo'n 175 denk ik). De laatste keer zat tie al veel beter en ik heb dezelfde ervaring met m'n vorige pak.

Ik heb nu een pak met kneepads, maar als het pak zo blijft zitten krijg ik nooit een knie aan de grond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan