Nieuw leren pak

het zijn super pakken van evo!!! :}

kep zelf een leren combi van evo van 2003, afgelopen donderdag de nieuwste model (2004) jack gehaald, omdat mn vorige me iets te groot werd...

Vind het wel fijn dat deze nieuwe modellen een voering hebben die je kan uithalen ideaal voor de iets koudere/warmere dagen :)

Alleen kijk wel uit, misschien was het ook omdat ik zelf wa ben afgevallen in de tussentijd, leer rekt nog wel een beetje uit hoop dat je hem lekker strak hebt gekocht :9~ :X :X


}) :+
 
het zijn super pakken van evo!!! :}

kep zelf een leren combi van evo van 2003, afgelopen donderdag de nieuwste model (2004) jack gehaald, omdat mn vorige me iets te groot werd...

Vind het wel fijn dat deze nieuwe modellen een voering hebben die je kan uithalen ideaal voor de iets koudere/warmere dagen :)

Alleen kijk wel uit, misschien was het ook omdat ik zelf wa ben afgevallen in de tussentijd, leer rekt nog wel een beetje uit hoop dat je hem lekker strak hebt gekocht :9~ :X :X


}) :+
Heb hem wel aardig strak gekocht, "hang" nu nog een beetje in mijn jas, dus als dat rekt, komt het nog beter te zitten
 
Kraken die oxtar's van jou ook zo? Lijkt wel of ik permannent door de sneeuw loop met die dingen...................
Hi Hi ja ik heb dat ook zowel op me zwarte paar als op me nieuwe rode paar. Op die rode heb ik zaterdag nacht WD40 gespoten want ik werd nu toch echt ff gek. Nu is het voorlopig weg.
 
het zijn super pakken van evo!!! :}

kep zelf een leren combi van evo van 2003, afgelopen donderdag de nieuwste model (2004) jack gehaald, omdat mn vorige me iets te groot werd...

Vind het wel fijn dat deze nieuwe modellen een voering hebben die je kan uithalen ideaal voor de iets koudere/warmere dagen :)

Alleen kijk wel uit, misschien was het ook omdat ik zelf wa ben afgevallen in de tussentijd, leer rekt nog wel een beetje uit hoop dat je hem lekker strak hebt gekocht :9~ :X :X


}) :+


Heb jij die nieuwe ook dan lekker strak gekocht :9 :9~


*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan