nieuw lid (brikken en klassiekers)

  • Onderwerp starter Anoniempje931
  • Startdatum
A

Anoniempje931

Guest
Even voorstellen, ik heb een brik en een klassieker.
Ga altijd voor perfectie en (optisch) origineel, maar probeer wel probeer zoveel mogelijk technische verbeteringen aan te brengen waar dat gaat, maar dus wel "onzichtbaar".
Het rijden en rijdend houden van de klassieker is mijn hobby, net zoals restauratie van deze fiets.

Veel van mijn tijd besteed ik aan het reviseren van blokken, vind ik eigenlijk het leukst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry voor de dubbele post, moest ff wennen aan het gebruik van de documentfolder,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:W Jensen
full
Succes
:]
Als je de icoon wilt resizen, even hier vragen.
full
 
Laatst bewerkt:
Dank je, ik hoop hier veel plezier te beleven,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Jensen!

Heb meteen een vraag aan je, m.b.t. de bovenste foto: dat chrome vlak op de tank, heb je dat ook al eens zelf gerestaureerd?
 
@ team Olsene : :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je, en ik zie dat je ook een KR1-s hebt.
Dit is de mijne, in klassiek zwart / wit, in kleur is'tie rood / grijs (vind ikzelf een van de mooiste kleuren voor de KR1, maar smaken verschillen natuurlijk),

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De laatste weken merk ik dat de verharding in de maatschappij ook is doorgedrongen op MF, daarnaast lijkt MF mijn inziens steeds meer op FB.
Tijd moet je nuttig besteden, en afscheidt nemen van zaken die hoofdzakelijke negatieve energie opleveren horen daarbij.

Dit is mijn laatste post op MF, wbt motoren ben ik verhuisd naar sites zoals hondatwins.net, vintagehondatwins.com en SOHC4.net, kr1-s.co.uk, britbikes.com, velocette.vbulletin.net en advrider.com en schrijf daar onder diverse namen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan