Nieuw lid en nieuwe motorrijder

Guido-

MF'er
6 nov 2020
62
26
Hé Dames en heren,

Ik ben Guido (39) uit Hoevelaken, Sinds 2 weken in het bezit van mijn rijbewijs en nu druk aan het uitzoeken of ik een cruiserman ben of dat ik voor een naked of adventure ga. Mijn hard gaat sneller kloppen van een mooie vt750, m800 of vxs650.
Ik heb dit weekend mijn eerste 230km gereden op een gehuurde Suzuki Marauder 800 uit 97 en dit bevestigde mijn gevoel voor een eigen cruiser. Het enige wat ik nog wil checken is hoe ik na een dag rijden van een adventure af stap. Het is qua looks niet mijn type motor maar met een gevoelige rug misschien wel een goede keus.
Maar het oog (en gehoor) wil ook wat en die van mij gaan draaien als ik het geplof hoor van een twin of lage toeren en ik een mooie lage dikke cruiser langs zie komen.

Dus ik houdt marktplaats en alles in de gaten en geef ff een update als de portemonnee weer leeg is en de schuur vol :)
 
Oja ik ben aan de lange kant maar vond dit in principe goed zitten.
Guido-marauder-huur.jpg
 
Goed zitten merk je pas na een lange rit.
Je noemde een VXS 650, ik denk dat je een XVS 650 bedoelt, dan zou ik een XVS1100 adviseren, meer vermogen en groter.
En die zijn er ook genoeg, 2e hands.
 
Ja de 1100 vallen helaas net in een hogere prijsklasse dus kom ze niet vaak tegen maar zal het zeker meenemen. Ik weet dat er één in de verhuur staat bij motoshare dus misschien als opvolging op deze 800 eens proberen. bedankt!
 
Uiteindelijk heb ik maar gewoon knopen doorhakt. Je kan eeuwig naar marktplaats kijken maar daardoor rij je nog niet.
Ik heb een mooie zwart Vt750 ace 01 met 23k gekocht met alle denkbare accessoires .
De komende tijd ga ik vooral rijden enher en der wat accessoires verwijderen zodat ie meer mijn smaak is.
Wellicht volgen er nog forwards controls maar dat zie ik vanzelf.
(Mocht iemand een goed adres hebben..., Ik kan ze nu alleen betaalbaar 200/350euro in de usa vinden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan