Nieuw lid! (ikke dus)

Feedrus

Rookie
5 sep 2004
16
0
Tilburg
Na drie jaar geen motor te hebben gereden hoor ik er nu dan weer helemaal bij. Eerst 14 jaar en 170.000 km op een Honda cx500, en nu dan op een zwarte NTV650. Waar ik overigens best nog aan wennen moet, ook al is het een makkelijke motor. Maar toch, oude liefde roest niet (nou ja, die dus wél!) en ik moet zeggen dat dat oudje een betere zithouding had en beter schakelde dan de NTV. Aan de andere kant heeft de NTV wat meer pk's, betere wegligging, minder roestgevoelig en is hij net zo simpel en strak als de CX destijds. Dat gaat dus wel lukken tussen ons. Alleen heb ik nog een paar aankoopperikelen waar ik voor mezelf nog niet helemaal vanaf ben. Het stuur stond dus krom. Ze hebben er een ander (helaas geen origineel) stuur opgezet en dat scheelt ook tijdens het rijden al heel wat. En toch raak ik het gevoel niet kwijt dat er misschien nog wat meer aan de hand is. Misschien eens door een onafhankelijk iemand laten testen?

Hoe dan ook, ik snap niet dat ik 3 jaar zonder heb kunnen overleven. Weer lekker buiten in de wind (ik blief geen schermpies) en een motor die het aanhangsel 'fiets' nog waardig is. Dus lekker toeren, boodschapjes doen, maar ook wiegend door vele bochten. Ik zie het weer helemaal zitten! En dan nog een leuk nieuw forum voor mezelf ontdekt! :]
 
een CX500? Heb ik nog Pizza's mee bezorgd door Delft.
Prima fiets :}

full
 
Welkom hier.

Ben ook nog niet zolang hier actief, maar vind het erg leuk.

Vooral omdat je hier allemaal verschillende motor merken tegen komt.

Toch anders als alleen lid zijn van je eigen motor clubbie.
 
Welkom! Altijd leuk zo'n "nieuw" forum, zo vlak voor de winter, of niet? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan