frederik48
MF'er
Beste forumleden.
Na een verleden van 30 jaar 2-takt rijden (Jawa en later MZ) staat er nu sinds 2
maanden een Rebel 250 in de schuur. De lage zit , de elektrische starter en het
betrouwbare karakter van het merk Honda (Heb ook nog enkel scoopy,s staan)
waren op mijn leeftijd de reden om de switch te maken.
Besloot maar meteen met het orgel in het diepe te gaan een paar bagagerekken
geconstrueerd, twee weken vakantie genomen en een rondje Amsterdam- Wenen-
Muenchen- Amsterdam 2850 km zonder problemen afgewerkt.
Het zadel wil ik nog wat veranderen maar voor de rest ben ik er erg blij mee.
Daar ik in het verleden alles zelf aan mijn motoren deed maar geen enkele ervaring heb
met viertakten leek mij dit forum erg geschikt om mijn kennis op dat punt bij te schaven.
Ik hoop veel van jullie ervaringen te leren. Groet Frits
Na een verleden van 30 jaar 2-takt rijden (Jawa en later MZ) staat er nu sinds 2
maanden een Rebel 250 in de schuur. De lage zit , de elektrische starter en het
betrouwbare karakter van het merk Honda (Heb ook nog enkel scoopy,s staan)
waren op mijn leeftijd de reden om de switch te maken.
Besloot maar meteen met het orgel in het diepe te gaan een paar bagagerekken
geconstrueerd, twee weken vakantie genomen en een rondje Amsterdam- Wenen-
Muenchen- Amsterdam 2850 km zonder problemen afgewerkt.
Het zadel wil ik nog wat veranderen maar voor de rest ben ik er erg blij mee.
Daar ik in het verleden alles zelf aan mijn motoren deed maar geen enkele ervaring heb
met viertakten leek mij dit forum erg geschikt om mijn kennis op dat punt bij te schaven.
Ik hoop veel van jullie ervaringen te leren. Groet Frits