Nieuw lid

Bartelias

Die hard MF'er
25 jun 2011
294
0
Reet
Ik zal me bij deze effe kort voorstellen. Ik heb enkele jaren geleden met een GSX 750 gereden en vervolgens met een R1 waarmee ik wat circuitervaring heb opgedaan. Door een nekoperatie kan ik niet meer rijden met racers vandaar dat ik me een Shadow heb gekocht van 1993 een VT1100 waar ik aan het pogen ben 1 en ander te wijzigen (verbeteren). De naam bijna ACE komt dus eigenlijk gewoon door het feit dat ik in het begin dacht dat het een ACE was omdat hij er zo uitziet. Maar uiteindelijk is het een gewone C1 die volledig is verbouwd en de looks heeft meegekregen van een ACE. Het enige verschil is dat hij geen spaakvelgen heeft maar gietvelgen.
Ben eigenlijk al een hele tijd de verschillende onderwerpen aan het lezen op dit forum en dacht bij mezelf mss kan ik me zelf eens registreren en af en toe zelf een topic plaatsen..
Denk dat het dit zo een beetje is...
 
absoluut, maar ik zit momenteel op mijn werk met de nacht-shift. Ik ga zien dak da straks in orde ga krijgen als ik thuis en wakker ben.
Wat is de TT-dag? Ben van België, mss vandaar dak da nie weet.. :-)
 
Wat is de TT-dag? Ben van België, mss vandaar dak da nie weet.. :-)
Aha, dat is de Dutch TT in Assen of wel de GP van Nederland, Rossi en zijn vrienden op de Drentse heide. Ze zenden uit op NED 2 vanaf 11.55 uur.

afbeelding882.jpg


Ook nachtdienst hier.
 
Laatst bewerkt:
Verdorie. Nu heb ik speciaal nieuwe foto's genomen na enkele aanpassingen en krijg ik ze nog geeneens in dat topic om te resizen.. Iemand die enige hulp kan bieden aub?
 
Verdorie. Nu heb ik speciaal nieuwe foto's genomen na enkele aanpassingen en krijg ik ze nog geeneens in dat topic om te resizen.. Iemand die enige hulp kan bieden aub?
Niet zo moeilijk toch, in windows zit microsoft office picture manager, (open met) dan afbeeldingen bewerken > formaat wijzigen en netzolang tot hij klein genoeg is 700 x 500 zo ongeveer.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ne keer proberen en zal proberen ze der tegen morgen op te krijgen. Bedankt voor de info.
 
Terug
Bovenaan Onderaan