Nieuw lid?

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.958
11.348
Zuid-Limburg
Instagram
Ik zag gisteren (terwijl ik aan het wandelen was :( ) een dame kneedowns proberen te maken op de brug over het kanaal ten noorden van Schijndel (mooie bocht!). Deed een aantal pogingen, maar (nog) niet gelukt.

Zwart-rode Fireblade, zwart-witte combi.

Zag dat het een dame was toen ze haar getinte vizier opende om met iemand te kletsen. Heb haar niet aangesproken.

Bekende van iemand? Zoveel vrouwen zie je dit niet doen (mannen trouwens ook niet). Steeds proberen een bepaalde bocht steeds opnieuw te doen.
 
een woord...een kneedownende vrouw is toch wel heeeeel spannend :) :) :)

als het haar lukt HULDE! :}
 
Ik zag gisteren (terwijl ik aan het wandelen was :( ) een dame kneedowns proberen te maken op de brug over het kanaal ten noorden van Schijndel (mooie bocht!). Deed een aantal pogingen, maar (nog) niet gelukt.

Zwart-rode Fireblade, zwart-witte combi.

Zag dat het een dame was toen ze haar getinte vizier opende om met iemand te kletsen. Heb haar niet aangesproken.

Bekende van iemand? Zoveel vrouwen zie je dit niet doen (mannen trouwens ook niet). Steeds proberen een bepaalde bocht steeds opnieuw te doen.

:? :? :? Je liep daar nota bene een beetje te niksen en je laat de kans om zo'n moordwijf te coachen aan je voorbij gaan?? ;)
 
:? :? :? Je liep daar nota bene een beetje te niksen en je laat de kans om zo'n moordwijf te coachen aan je voorbij gaan?? ;)

Alsof ik het allemaal zo goed weet ;(

Wilde haar wel wijzen op het forum (staan nl. veel tips), maar ik ga niet zomaar in anderpersoons gesprek inbreken. Boven gaat het haar wel lukken. Ze wees op haar sliders bij dat gesprek, dus de motivatie zal er wel zijn om de dunner te maken.
 
Je kan lullen wat je wil... hij heeft het iig WEL geprobeerd. }) :P

Wat gaat ie nou kopen :? De BB gaat niet door begreep ik gister...

BB lijkt me wat betreft zithouding toch te sportief, heb er alleen nog niet mee gereden. Ben er niet één tegengekomen waar ik effe kon passen, maar houding zou lijken op die van een CBR600, en die vind ik te sportief zitten.

FJR1300 blijft een optie. Bovendien geeft die netjes de grens aan met de stepjes. Heb ik wel nodig geloof ik, anders ga ik steeds verder zoeken tot ik weer op mijn plaat gaat.
En hij rijdt best wel strak en met een hoop koppel en vermogen :P . Prijs is alleen hoog (voor mij althans) dus misschien moet ik nog effe doorsparen of hopen op een goede inruil.

Overigens zou het heel goed kunnen dat als ik de Pan weer onder mijn kont heb ik best wel weer tevreden zal zijn met de Pan. Op dit moment echter niet dus.
 
Op maandag 18 maart 2002 15:28 schreef Fastcruiser het volgende:Ben er niet één tegengekomen waar ik effe kon passen

Bij Motor Oost in Rijssen staan er momenteel 5, dus daar kan je ook nog op kleur selecteren. Er staat ook nog een Hayabusha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan