Nieuw lid

Bas_geb

Rookie
28 mrt 2022
5
12
Hallo allen,

Ik lees hier inmiddels al een paar maanden mee en ben ook gestart met het lessen. Hopelijk lukt het om voor het echte seizoen mijn rijbewijs te halen. Ik wil straks voornamelijk mijn woon-werk verkeer op de motor gaan doen omdat ik wel klaar ben met het in de file staan. Verder hoop ik vooral van de snelweg af te blijven en de mooie onbekende weggetjes van ons land te ontdekken.

Tot nu toe al veel plezier gehad van dit forum en kijk er naar uit het de komende tijd vaker te gebruiken!

Groet, Bas
 
Hallo allen,

Ik lees hier inmiddels al een paar maanden mee en ben ook gestart met het lessen. Hopelijk lukt het om voor het echte seizoen mijn rijbewijs te halen. Ik wil straks voornamelijk mijn woon-werk verkeer op de motor gaan doen omdat ik wel klaar ben met het in de file staan. Verder hoop ik vooral van de snelweg af te blijven en de mooie onbekende weggetjes van ons land te ontdekken.

Tot nu toe al veel plezier gehad van dit forum en kijk er naar uit het de komende tijd vaker te gebruiken!

Groet, Bas
Welkom hier. Er is hier veel kennis op te doen. Laat je niet uit het veld slaan door een lompe of botte opmerking, ze zijn veelal goed bedoeld.

Ook met de motor kan je in de file komen, zelf al meerder keren vooraan bij een wegafsluiting, door bijvoorbeeld een ongeval stil gestaan. Ook op de motor ben je dan de Sjaak. Staan bovendien ook nog een keer met je dikke zwarte motorjas met giegel in de volle zon te bakken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan