Nieuw: Meld een topic

full
:+

:X
 
Is het een idee om automatisch na enkele seconden 'history -2' te doen nadat je een melding hebt gemaakt, zodat je weer bij het topic uitkomt waar je was.
 
Leg die relatie met de NSB nou eens uit dan... deze funtie is toch niet bedoeld om mensen erbij te naaien? ( :r ).

Dan moet je bij GoT zijn, daar naaien die nerds je maar al te graag erbij, als ze maar kunnen slijmen bij de modjes daar... en .. laat ook maar :(
 
Bij veel forumsoftware zit de report this post standaard verwerkt in de software.

Ik zie het zuiver ter voorkoming van topic vervuiling..

Tevens is het niets nieuws:

I.p.v. Outlook openen,mailadres plakken en mailen zit het nu onder een button.
 
Laatst bewerkt:
:P

Dus als ik een topic bagger vind mag ik gebruik maken van ditte :X
Word een chaos als mensen die je niet mag .. Bij jullie gaan zeuren om Slotjes B|

Nou Modjes.. Ik denk dat jullie t veel drukker gaan krijgen om al die verzoekjes te verwerken.. :} :X

Sterkte alvast 8-)
 
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het een hele "foute" knop vindt.

En je kan in dit topic precies zien wie de klikkers :r zijn, en wie niet.
Moet zeggen dat ik hier al vanaf het begin meedraai, en het is nog nooit in me opgekomen om wat dan ook te melden.

Daarbij zie ik het nut niet, want je kan natuurlijk ook zonder die "foute" knop het geroep om slotjes verbieden.

Ik leerde vroeger al een liedje op de kleuterschool: " klikspaan, boterspaan......" zegt genoeg lijkt mij.
 
Bij veel forumsoftware zit de report this post standaard verwerkt in de software.

Ik zie het zuiver ter voorkoming van topic vervuiling..
:^

Exact.

Tevens is het niets nieuws:

I.p.v. Outlook openen,mailadres plakken en mailen zit het nu onder een button.
:^

Het is nog steeds aan de crew om te beslissen of er wat mee wordt gedaan. Het is puur en alleen bedoeld om het geroep om slotjes e.d. terug te dringen. Dat iemand een topic meldt betekent absoluut niet dat er per definitie iets met die melding wordt gedaan. Sterker nog, wij zijn ook niet gek: "klikken" (iemand anders er aan proberen te naaien) zoals hier telkens wordt aangehaald wordt ook door ons niet gewaardeerd.
 
Vind dit allemaal een hoog "Zeiken om het zeiken-gehalte hebben". Er is iets veranderd dus laten we daar met zijn allen maar eens even lekker over gaan zeuren.

Dit terwijl er niets is veranderd, de handeling die je vroeger handmatig deed is nu geautomatiseerd.

En die NSB vergelijking slaat natuurlijk helemaal als een lul op een trommel.
 
Vind dit allemaal een hoog "Zeiken om het zeiken-gehalte hebben". Er is iets veranderd dus laten we daar met zijn allen maar eens even lekker over gaan zeuren.

Dit terwijl er niets is veranderd, de handeling die je vroeger handmatig deed is nu geautomatiseerd.

En die NSB vergelijking slaat natuurlijk helemaal als een lul op een trommel.
:}

En zoals Banaan al zegt: "klikken" (iemand anders er aan proberen te naaien) zoals hier telkens wordt aangehaald wordt ook door ons niet gewaardeerd.

En ze zongen hier vroeger ook kinderliedjes: "Maak je niet dik..." :P
 
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het een hele "foute" knop vindt.

En je kan in dit topic precies zien wie de klikkers :r zijn, en wie niet.
Moet zeggen dat ik hier al vanaf het begin meedraai, en het is nog nooit in me opgekomen om wat dan ook te melden.

Daarbij zie ik het nut niet, want je kan natuurlijk ook zonder die "foute" knop het geroep om slotjes verbieden.

Ik leerde vroeger al een liedje op de kleuterschool: " klikspaan, boterspaan......" zegt genoeg lijkt mij.
Dus mensen die niet jouw mening delen zijn ' :r '? Lekkere instelling. :X

Sorry, maar ik vind dit volstrekt onzinnig.

Ten eerste rapporteer je geen personen, maar een topic. Een verkooptopic waarvan het item verkocht is, een dubbel topic, een spam topic, of een topic dat volledig om zeep geholpen is. Dat heeft niks te maken met 'klikken'. Je meldt een topic. Geen post of user.
Ten tweede gaat het hier niet om beboeten, bannen, een oor aannaaien of weet ik wat, maar gewoon om het wat makkelijker te maken om het forum netjes te houden. Als mensen op die knop drukken om iemand te zieken, gebeurt er gewoon niks, aangezien wij beoordelen of het topic dicht moet of niet. En dat beoordelen gaat op dezelfde manier als nu dus als een topic voorheen niet dicht gegaan zou zijn, zal dat nu ook niet gebeuren. En het lijkt me een hele vooruitgang dat mensen nou niet meer IN het topic hoeven te gaan zeiken.
 
Is het niet mogelijk om die functie verder uit te breiden. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om de ontvanger van de notificatie zelf in te vullen. Zo zou je dan een andere MF'er kunnen attenderen op een topic.

Voorbeeld :P :

Pietje is al tijden op zoek naar motor type XX
Jaap is een maat van Pietje en ziet een Topic in Gezocht en Gevonden waarin een motor type XX wordt aangeboden.
Jaap klikt op
exclamation.gif
en krijgt een schermpje met drie velden.
1- Link naar topic,
2- MF username,
3- vrije tekst.
De MF database mailt zelf naar het emailadres wat aan de MF-user hangt (privacy blijft gehandhaaft).
En als een MF'er iets wilt melden aan de crew, betreffende een topic. Dan vult hij/zij als username "MF crew" in.

Zo maak je nog optimaler gebruik van deze functie

Just my 2 cents :)
 
Dus mensen die niet jouw mening delen zijn ' :r '? Lekkere instelling. :X

Sorry, maar ik vind dit volstrekt onzinnig.

Ten eerste rapporteer je geen personen, maar een topic. Een verkooptopic waarvan het item verkocht is, een dubbel topic, een spam topic, of een topic dat volledig om zeep geholpen is. Dat heeft niks te maken met 'klikken'. Je meldt een topic. Geen post of user.
Ten tweede gaat het hier niet om beboeten, bannen, een oor aannaaien of weet ik wat, maar gewoon om het wat makkelijker te maken om het forum netjes te houden. Als mensen op die knop drukken om iemand te zieken, gebeurt er gewoon niks, aangezien wij beoordelen of het topic dicht moet of niet. En dat beoordelen gaat op dezelfde manier als nu dus als een topic voorheen niet dicht gegaan zou zijn, zal dat nu ook niet gebeuren. En het lijkt me een hele vooruitgang dat mensen nou niet meer IN het topic hoeven te gaan zeiken.

:^ Omdat ik ook graag :r wil zijn, haak ik hier ff op in... :) :) :)

Er is al meermaals iets ter sprake gekomen over het gedeelte Gezocht & gevonden. Er was o.a. de vraag of de verkoper niet zelf zijn topic op slot kon gooien, omdat niet altijd het topic op slot gaat. Gezien het feit niet elke verkoper naar de crew mailt als zijn item verkocht is, maar enkel slotje in zijn topic zet, missen de crewleden wel eens een topic. Nu is er de mogelijkheid als verkoper om direct na de verkoop even de meldbutton te gebruiken. Makkelijker kan niet... ;)

Waarom denkt een ieder dat het hier een mogelijkheid tot "verlinken" van een MF-er betreft. :?
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten... :z ..........
 
Das zeker die wout die met dat idee gekomen is.
Ik ben niet slim genoeg voor dit soort ideeen.
Kun je trouwens uitleggen hoezo je op dat idee gekomen bent :?


Waarom denkt een ieder dat het hier een mogelijkheid tot "verlinken" van een MF-er betreft. :?
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten... :z ..........
Ben t niet graag met je eens... B| :P ...maar :^
 
Waarom denkt een ieder dat het hier een mogelijkheid tot "verlinken" van een MF-er betreft. :?
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten... :z ..........


Ben t niet graag met je eens... B| :P ...maar :^


tsja, makkelijke opmerking die echter een lose kreet is, als jullie de moeite zouden nemen om eerst mijn post te lezen ipv enkel de reactie van Orpheus.
Daar staat duidelijk dat ik daar niet aan mee doe namelijk.

Kortom, stemmingmakerij, misschien moet ik dit eens gaan melden :r
 
tsja, makkelijke opmerking die echter een lose kreet is, als jullie de moeite zouden nemen om eerst mijn post te lezen ipv enkel de reactie van Orpheus.
Daar staat duidelijk dat ik daar niet aan mee doe namelijk.

Kortom, stemmingmakerij, misschien moet ik dit eens gaan melden :r

Nee, stemming maken laten we aan jou over en je bent goed bezig wat dat betreft... ;)

Als je nou gewoon leest wat er staat en het dan dit keer niet direct op je eigen posts betrekt, maar ook op die zogenaamd goedbedoelde NSB grapjes vergelijkingen. Wellicht dat je dan die "makkelijke" opmerking begrijpt... :) :) :)

By the way, dat knopje is geen verplichting hoor... :P
 
Wij als crew ontvangen je melding en ondernemen vervolgens eventueel actie. Het "spam!" en "slotjuuuh!" e.d. geroep in een topic behoort vanaf nu tot het verleden en is ongewenst, deze handige functie komt in de plaats ervan. Blijf je toch dit soort zaken roepen in topics dan zullen we hier tegen optreden, b.v. met een tijdelijke ban.

Hu wat
 
Ik zal effe uitleggen wat Slijtboutje, Gizzmo en ik misschien wel bedoelen met het NSB gehalte van de Houzeeknop.

Als we iets te melden hebben over iemands gedrag of posts doen we dat wel midden in iemands smoel. D.w.z. in het betreffende topic dus. Ik vind het eng om achter iemand rug om op een houzeeknop te gaan zitten "klikken" (hoe dubbelzinnig in dit geval).

Ik vind het voor de peper van het foum nog gezond ook dat akkefietjes in het openbaar uitgevochten worden. Daarbij komt nog dat de zeer gerespecteerde Mods zelf maar moeten zien wat wel of niet door de beugel kan. Of als dat door tijdgebrek of whatever niet mogelijk is moeten er meer mods komen, en doelgerichter gemodderd. M-F leunt tegen proffesionaliteit aan en groeit nog steeds, dat de crew daar met mee moet sta ik achter. Maar niet door een klik-knop.
Just my 2-cents.
Dat een ander misschien een held wordt door het gebruik van de houzeeknop, so be it. Mij zal je 'm niet zien gebruiken. Ik heb trouwns wel respect voor de inventiviteit, voor mij hoeft-ie ook niet weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan