Nieuw: Meld een topic

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Beste bezoekers,

arcadis heeft iets handigs ingebakken in de MF software waarmee jullie ons kunnen melden wanneer een topic b.v. de verkeerde kant opgaat: de "Meld een topic"-functie.

Je vindt deze functie door op het
exclamation.gif
icoon te klikken dat je bovenaan elk topic vindt. Vul vervolgens wat beknopte informatie in en klik op Meld topic. Houd de omschrijving kort, in het geval van (vermoedelijke) spam is iets als "spam" voldoende i.p.v. een heel verhaal op te hangen.

Wij als crew ontvangen je melding en ondernemen vervolgens eventueel actie. Het "spam!" en "slotjuuuh!" e.d. geroep in een topic behoort vanaf nu tot het verleden en is ongewenst, deze handige functie komt in de plaats ervan. Blijf je toch dit soort zaken roepen in topics dan zullen we hier tegen optreden, b.v. met een tijdelijke ban.

Als je wilt testen hoe het werkt, doe dat dan ff met dit topic, kunnen wij die meldingen meteen deleten :P

Succes! ;)
 
Dus mag elke wannabeemod hier de neppolitieagent uithangen :z

Ik vind dit een stom topic, jááá ik ga er wat over klikken...
 
Zag hem net verschijnen :)
Handig bij van die ziekers die baggeren B|

Alleen terugkeren naar het topic doet ie niet, ik ben verplicht de "Back" funcite te gebruiken
 
Dus mag elke wannabeemod hier de neppolitieagent uithangen :z

Ik vind dit een stom topic, jááá ik ga er wat over klikken...

Je ziet het toch niet als er over "geklikt" wordt (lekker negatief meteen weer trouwens) en als er geen reden voor is zullen ze dat niet doen. Net als dat ze dat nu niet doen wanneer er iemand weer om een slotje loopt te zeiken.

Houd de topics iets schoner
 
mooie functie, maar is het niet handiger deze knop te plakken naast het profiel, en quote deze post icoontje :?

ooh, en een sticky misschien?
 
Laatst bewerkt:
@ banaan, kan je je "stichting tegen zinloos gepost" gelijk ook een linkje geven :)
 
Hoe zit het met je banaanescore O-)

Dennizz, die denkt dat er een aantal mensen heel erg veel e-mailtje zullen krijgen O-) Erg leuk dit voor wat later op de avond :P

[me]Viccie denkt dat sommige mensen wel eens erg gauw tegen een tempban aanlopen bij oneigenlijk gebruik van de nieuwe mogelijkheden O-)
[/me]


:P
 
[me]Viccie denkt dat sommige mensen wel eens erg gauw tegen een tempban aanlopen bij oneigenlijk gebruik van de nieuwe mogelijkheden O-)
[/me]


:P

Ik zal het onthouden voor als jij weer over de schreef gaat en ergens om gaat vragen... }) :P ;)
Zelf heb ik er geen last van, ik doe zulke dingen niet... O-)
 
Netjes :}

heb ik toch niet voor niets die topics lopen vergallen de laatste tijd... komt er wat moois uit :+
 
Je ziet het toch niet als er over "geklikt" wordt (lekker negatief meteen weer trouwens) en als er geen reden voor is zullen ze dat niet doen. Net als dat ze dat nu niet doen wanneer er iemand weer om een slotje loopt te zeiken.

Houd de topics iets schoner
Ik post nauwelijks in 'andere' topics dus zoveel valt er door mij niet schoon te houden :)
 
Waarom zou je terug willen naar het topic als je zojuist gemeld hebt dat het een baggertopic is? :?

Ramptoerisme?

:P
 
Loopt het al een beetje :?

[me]Kofferrek ziet opeens een serie slotjes in de actieve onderwerpen B| [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan