Nieuw met suzuki

JJouke1990

Rookie
24 nov 2017
5
0
29
Drachten
Hallo beste leden,

Gisteren een gsxr 600 gekocht uit 2007 en moet zeggen dat de motor mij prima bevalt. Heb aantal jaren Honda gereden en merk toch wel enig verschil.

Omdat ik geheel nieuw ben met suzuki en mijn vraag niet elders in dit forum tegenkom stel ik hem hier maar hoe simpel hij misschien ook is:

Na een rit blijft het rode lampje met het sleuteltje gewoon knipperend branden. Ik zet de motor uit, sleutel uit het contactslot maar blijft vervolgens verder knipperen.
Is dit normaal voor suzuki? Of heb ik na 2 dagen gelijk al een storing?

Roeleey

MF veteraan
Donateur
28 aug 2011
8.272
305
47
Thuis natuurlijk...
Hallo beste leden,

Gisteren een gsxr 600 gekocht uit 2007 en moet zeggen dat de motor mij prima bevalt. Heb aantal jaren Honda gereden en merk toch wel enig verschil.

Omdat ik geheel nieuw ben met suzuki en mijn vraag niet elders in dit forum tegenkom stel ik hem hier maar hoe simpel hij misschien ook is:

Na een rit blijft het rode lampje met het sleuteltje gewoon knipperend branden. Ik zet de motor uit, sleutel uit het contactslot maar blijft vervolgens verder knipperen.
Is dit normaal voor suzuki? Of heb ik na 2 dagen gelijk al een storing?
Is het controlelampje van de startonderbreking.
Pas zorgen maken als het niet meer knippert ;)

tobitronics

Die hard MF'er
12 jan 2015
305
1
Regel een manual van je motor :t
Heb een gsr600 en precies hetzelfde m.b.t. het lampje. Het knippergedrag staat dan ook netjes in de gebruikershandleiding beschreven. Bij mij stopt ie na 1 week niet starten vanzelf met knipperen tot het contact weer een keer wordt ingeschakeld.

Veel plezier met je gixxer!

JJouke1990

Rookie
24 nov 2017
5
0
29
Drachten
Ja lastig als de dealer geen handleiding of enig boekje erbij verstrekt...''Had de vorige eigenaar niet''. Google word ik ook niet veel wijzer van. Heb nu 1 gevonden van een gixxer uit '06.