Nieuw model BMW K .....

Omega

MF veteraan
17 sep 2003
12.332
3
De Meern
Gisteren zag ik in een Duits moterblad (de eerste) spy-foto's van de nieuwe K. Volgens de journalist was het een lijn-motor, aan het geluid te oordelen. Eerder hoorde ik verhalen dat het wellicht een V4-motor zou worden (het moest allemaal weer wat minder kilo,s). Heeft iemand meer info???? En wanneer wordt deze verwacht???
 
Gisteren zag ik in een Duits moterblad (de eerste) spy-foto's van de nieuwe K. Volgens de journalist was het een lijn-motor, aan het geluid te oordelen. Eerder hoorde ik verhalen dat het wellicht een V4-motor zou worden (het moest allemaal weer wat minder kilo,s). Heeft iemand meer info???? En wanneer wordt deze verwacht???
De verhalen die ik hoor gaan sowieso over een watergekoelde 4-cilinder en dan met compressor. Geen idee nog of het een 4-in-lijn of V4 wordt. Krijg echt helemaal niks los bij die lui van BMW. Moet vrijdag 3 oktober een motor terugbrengen en zal nog eens gaan vissen wanneer ze uberhaupt dat nieuwe model gaan presenteren.
 
MRD_21_2003_006_400.jpg

Dees bedoel je staat op motorrad.
Ziet er wel sportief uit iig.
 
Neue K-BMW
K-ampfansage
Geheimnis gelüftet: MOTORRAD weiß schon jetzt, wie die neue BMW der K-Serie - mit Reihenmotor - aussehen wird. Erste Fotos und Beobachtungen lassen auf einen völlig neuen Motor und revolutionäre Lösungen beim Fahrwerk schließen. Das Motorrad befindet sich bereits in der Erprobung im öffentlichen Straßenverkehr - die Präsentation wird vermutlich auf der Intermot im September 2004 stattfinden, der Verkauf kurz danach beginnen.

www.motorradonline.de/mrd/home
 
Neue K-BMW
K-ampfansage
Geheimnis gelüftet: MOTORRAD weiß schon jetzt, wie die neue BMW der K-Serie - mit Reihenmotor - aussehen wird. Erste Fotos und Beobachtungen lassen auf einen völlig neuen Motor und revolutionäre Lösungen beim Fahrwerk schließen. Das Motorrad befindet sich bereits in der Erprobung im öffentlichen Straßenverkehr - die Präsentation wird vermutlich auf der Intermot im September 2004 stattfinden, der Verkauf kurz danach beginnen.

www.motorradonline.de/mrd/home


Baie Dankie,
Wel F... zo lang kan ik echt niet wachten met de aanschaf van een nieuwe :] .
 
De K-serie had altijd toch al een inline-motor? Verkeerd in het frame geplaatst, dat wel. Maar toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan