Nieuw model elektrische motor

handig de eerste elektrische motorfiets met brandstof tanks.
en met bewapening waar je tijdens het rijden niet bij kan om het te bedienen. nee daar is echt goed over nagedacht. zowiezo geinig als je het wel onder het rijden kan bedienen. zet je de vlammenwerper aan bij 50 km/u wordt je zelf geroosterd in plaats van de vijand.
 
Je sloopt die troep er af, zet een paar risers op de kroonplaat en bouwt hem in een paar dagen om tot iets bruikbaars.
De basis ziet er beste oke uit.
 
Best aardig hoor, maar feiten checken is ook een vak.

The 340-kg bike's original engine has been replaced with a 650-amp AC-20 electric motor that delivers 111 Nm of torque

Een hele Vrod weegt 300 kilo, dus lijkt het me stug dat alleen de motor 340 kilo zou zijn.



Engels lezen is ook een vak.. |( Thanks Fully. :+
 
Laatst bewerkt:
Je gaat de Batmobile toch ook niet beoordelen op de verschillen en overeenkomsten met een Opel Astra? Dit is een Batmobile op twee wielen. Funky, en verder nutteloos. En daarom mooi.
 
Je gaat de Batmobile toch ook niet beoordelen op de verschillen en overeenkomsten met een Opel Astra? Dit is een Batmobile op twee wielen. Funky, en verder nutteloos. En daarom mooi.

Het lijkt wel een fiets uit de jaren 50


Zo beter O-)
 
Je gaat de Batmobile toch ook niet beoordelen op de verschillen en overeenkomsten met een Opel Astra? Dit is een Batmobile op twee wielen. Funky, en verder nutteloos. En daarom mooi.

Sorry, ik wist niet dat het gemaakt was om naar te kijken.
Mooi vind ik 'm wel....
 
Terug
Bovenaan Onderaan