Nieuw motorblok ontkoppelt niet 140cc

Jeff1234rey

MF'er
31 mei 2021
33
4
Beverwijk
Instagram
Goededag allemaal,
Ik ben Jeffrey en ben nieuw hier. Ik zal even kort uitleggen wat de uitdaging is.

Ik heb een kymco k pipe en heb er nu nieuw 140cc yx motorblok onder zitten. Alles werkt en draait super lekker alleen er is 1 ding waar ik nu nog tegen aan loop. De koppeling werkt niet. Ik heb het een en ander gelezen over dat hij misschien vast kleeft maar heb er ff mee gereden en hij blijft niet koppelen. Is er iemand die mij uit de brand kan helpen? Super bedankt alvast 😜
 

Bijlagen

  • IMG_20210326_151352.jpg
    IMG_20210326_151352.jpg
    436,6 KB · Weergaven: 59
Op deze foto is het nog een semi schakel. Nu is het een volledige schakel met handkoppeling. Overbrenging zelf is volgens mij wel prima. Omkeuren naar motor gaat gebeuren maar hij moet eerst helemaal tip top in orde zijn. Anders komt hij niet door die keuring heen. 😂

Op foto hieronder is het nieuwe blok te zien.
 

Bijlagen

  • IMG_20210531_100528.jpg
    IMG_20210531_100528.jpg
    205,2 KB · Weergaven: 71
Ik heb heel rustig gereden en telkens met schakelen gas los. Heb ergens wel gelezen dat als het blok warm zal zijn hij misschien los zou komen. Opzich voel ik ook niet echt een druk. Ik kan met 1 vinger rustig de koppeling heen en weer bewegen.

Ben bezig met motorrijbewijs en laat deze idd omkeuren. Ben in ieder geval blij dat ik toch wel hier wordt geholpen🙏🙏
 
Ik zie het al: "YINXIAN" staat er op. Dat is de reden dat het niet werkt.
😂😂Zal dat het zijn? Het oude motorblok liep niet lekker en kreeg hem niet goed afgesteld. Dat was de reden voor nieuw blok. Opzich voelt dit blok wel goed maarja als je echt geen budget hebt kan je ook inderdaad beter bijvoorbeeld voor een Daytona blok gaan. Maar die zijn nog wel erg aan de prijzige kant
 
😂😂Zal dat het zijn? Het oude motorblok liep niet lekker en kreeg hem niet goed afgesteld. Dat was de reden voor nieuw blok. Opzich voelt dit blok wel goed maarja als je echt geen budget hebt kan je ook inderdaad beter bijvoorbeeld voor een Daytona blok gaan. Maar die zijn nog wel erg aan de prijzige kant
Ik heb er geen verstand van, maar de Romeinen wisten het al: "Nomen est omen".:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan